Vážený pane,
myslel jsem, že ústní dohody se dodržují. Jasně jsme se domluvili, že nám zašlete fakturu na dohodnutou částku a souběžně s ní i reklamační protokol se všemi náležitostmi včetně zdůvodnění poškození lampy a základní desky. Poté Vám peníze převedeme na účet.
To se zatím nestalo. Požadujete po nás peníze, které nejsou nijak zdůvodněné. Jistě chápete, že vám je nemůžeme zaslat, protože nám to v tomto případě nedovoluje obchodní zákoník. První kontrola z finančního úřadu by nám takové neoprávněné odeslání peněz hodila na hlavu.
Nezlobte se na mě, ale musím reagovat i na Vaši hrozbu. Samozřejmě o zahájení trestního stíhání nerozhodujete Vy. To je v rukou Policie ČR a mé zkušenosti jsou s tímto orgánem jedině dobré - jedná podle zdravého rozumu. Veškeré podklady, které jsem měl k dispozici, jsem mu předal.
Očekávám tedy okamžité splnění dohody (viz nahrávka našeho telefonního rozhovoru) a zůstávám s pozdravem.
Jakub Turek
šéfredaktor
Sněženková 6
106 00 Praha 10
Czech Republic
mobil: +420 728 892 898
skype: jakub_turek
icq: 344-733-643
-----Original Message-----
From: David Hájek [mailto:david.hajek@asupport.cz]
Sent: Thursday, October 04, 2007 10:49 AM
To: jakub.turek@horydoly.cz
Subject: FW: [Fwd: Pro pana ředitele a paní Šošolíkovou]
Dobrý den,
Prosím uhraďte zcizené zboží tak, aby platba byla připsána na náš účet v pondělí 8.10.2007. V opačném případě bude zahájeno v pondělí trestní stíhání.
Prosím nespojujte věc Vaší pochybnosti o servisním zákroku s odcizením lampy.
David Hájek
-----Original Message-----
From: Hedvika Sosolikova [mailto:hedvika.sosolikova@asupport.cz]
Sent: Monday, September 17, 2007 9:23 AM
To: David Hajek
Subject: [Fwd: Pro pana ředitele a paní Šošolíkovou]
-------- Původní zpráva --------
Předmět: Pro pana ředitele a paní Šošolíkovou
Datum: Fri, 14 Sep 2007 18:32:26 +0200
Od: Jakub Turek, Horydoly.cz <jakub.turek@horydoly.cz>
Komu: <praha@asupport.cz>
Kopie: <martina.hetesova@centrum.cz>
Vážený paní Šošolíková, vážený pane řediteli,
dostali jsme od Vás fakturu č. 1070121 k zaplacení lampy do dataprojektoru, o kterou vedeme spor, včetně nákladů na pobyt Vašich zaměstnanců na policejní služebně. Týkala se dataprojektoru Benq 620, který zakoupila a posléze reklamovala naše společnost Turek Media.
Stále však čekáme na Vaše písemné vyjádření, proč máme fakturu zaplatit.
Ústy pana ředitele nám bylo přislíbeno, že dostaneme zprávu, která bude obsahovat zdůvodnění: 1) jak byla poškozena základní deska, na kterou jste uznali reklamaci, 2) jak byla poškozená lampa, kterou řídila poškozená základní deska, aniž by poškození lampy bylo možné dávat do souvislosti právě s touto poškozenou základní deskou, a na níž jste reklamaci neuznali.
Zasláním tohoto vyjádření jsme podmínili smírné řešení celé záležitosti.
Samozřejmě nám stačí, abychom zprávu dostali pro urychlení elektronickou
formou.
Tuto ústní dohodu připomínám přiloženou nahrávkou mého telefonního rozhovoru s panem ředitelem.
Dovoluji si kopii tohoto e-mailu přeposlat policejní vyšetřovatelce, která ode mne již vyžaduje informace o ukončení tohoto politování hodného případu.
S pozdravem
Jakub Turek
šéfredaktor
Sněženková 6
106 00 Praha 10
Czech Republic
mobil: +420 728 892 898
skype: jakub_turek
icq: 344-733-643