Zveřejňujeme stanovisko firmy Husky k článku Dobrá cena od Huskyho (18.10.2005), které dnes podepsal její majitel Pavel Brůna.
Již tedy neuveřejníme prohlášení Markéty Kapounové z této společnosti, které avizovala v diskusi na této stránce a zaslala ho do redakce Horydoly.
Vážení čtenáři, dovolte nám alespoň zkráceně reagovat na článek uvedený na serveru www.horydoly.cz, resp. pouze na faktické nepřesnosti v něm uveřejněné.
K citacím pana Brůny, které jsou v článku uvedeny, se v této rovině nijak obšírně vyjadřovat nebudeme, neboť jsou vytržené z kontextu. Nepodávají tedy ucelené informace a v širším kontextu poškozují jméno společnosti HUSKY CZ.
Společnost Husky CZ již dlouhou řadu let úspěšně funguje nejen na českém trhu. Fakt, že v jedné fázi rozvoje společnosti firma dodávala zboží především hypermarketům, je nesmazatelná součást historie firmy. Výrobky špičkové elektroniky např. Pioneer nebo Sony lze taktéž v obchodních řetězcích koupit, a nesnižují nijak jejich kvalitu a funkčnost.
Nicméně od této doby již uplynula řada let a dovolujeme si s jistotou tvrdit, ze nyní je naše pozice již dlouhodobě stabilní v síti obchodů nezávislé klientely, tedy ve specializovaných sportovních prodejnách. Náročnost zákazníků se rok od roku zvyšuje, čemuž zcela přirozeně odpovídá i vývoj našich produktů a posun v jejich kvalitě.
I tato skutečnost byla jedním z hlavních důvodů, proč jsme se rozhodli s nadcházející kolekcí 2006 vstoupit na trh s novou produktovou řadou Huskytech, určenou i pro náročnější zákazníky a profesionály. Huskytech není „membránové vlákno“, jak je v článku mylně uvedeno, ale označení nové produktové řady. Tato řada přinese na trh produkty, které svými vlastnostmi zcela vyhovují užití i v náročnějších a extrémních podmínkách, ovšem při zachování dostupné ceny.
Naším cílem je zákazníkům nabídnout další možnost volby vedle produktů vyrobených s užitím celosvětově známých membrán. Právě ty jsou určeny pouze pro velmi úzkou skupinu profesionálů a to jak s ohledem na možnost jejich užití, tak i na jejich cenu. Je na rozhodnutí zákazníka, zda si naše produkty po jejich uvedení na trh vybere, či nikoliv. Nicméně kvalitu produktů v řadě Huskytech garantujeme nejen proto, že se přímo podílíme na vývoji materiálů, ale také s ohledem na jejich testování ještě před uvedením na trh.
Pod značkou Husky bude samozřejmě na trhu dále prodávána naše standardní produktová řada, která nabízí kvalitní širokou nabídku produktů. Ta je určena pro všechny, kteří nehledají jen přehnaně vysoké „vodní sloupce“ a celkovou funkčnost nad rámec jejich běžných potřeb.
Funkčnost materiálu musí vždy odpovídat vnějším podmínkám, aby materiál mohl garantovat uživateli pocit ochrany a komfortu v daném prostředí a při aktivitě, pro kterou jej používá. Při nesprávném výběru typu produktu a materiálu může být zákazník naopak nespokojen.
Produkty vyrobené ze speciálně hustě tkaného oděruvzdorného 100% polyamidu (na trhu pod obchodním názvem Duratech) s mikroporézní membránovou vrstvou o vodním sloupci 6000 mm a prodyšností 4000 g (na trhu pod obchodním názvem Aquablock), jsou plně vyhovující pro většinu vyznavačů běžných sportovních i outdoorových aktivit. Zákazníkovi tak garantují pocit pohodlí a bezpečné ochrany před nepříznivými vlivy počasí. Nejedná se o žádnou novinku, produkty vyrobené z materiálu Duratech + Aquablock jsou již na trhu v naší letošní letní kolekci 2005.
Tolik reakce společnosti Husky CZ na uvedený článek. Pevně věříme, že záměrem zveřejněného článku nebylo poškodit renomé společnosti Husky CZ.