Zindulka po expanzi roste. Za leden pronajala dvakrát tolik lodí než vloni
Společnost ZINDULKA, česká jednička a jeden z největších pronajímatelů lodí na světě, zaznamenává silný růst. Za letošní leden pronajala takřka dvakrát tolik lodí než ve stejném období vloni. Růstu pomohla expanze na zahraniční trhy a mohutná investice do infrastruktury služby. Vedle exotických destinací se firmě dařilo v prodejích letních dovolených First Minute. Největší zájem byl tradičně o Chorvatsko a nejsilnější meziroční nárůst zaznamenalo Řecko.
„Jsme rádi, že se nám daří takto skokově růst. Po investicích a vstupu na zahraniční trhy jsme právě na takovýto posun připraveni a těší nás. A v expanzi se letos chystáme pokračovat,“ říká Tomáš Vondráček, CEO společnosti ZINDULKA. Společnost v listopadu loňského roku expandovala za hranice, a to na Slovensko, do Německa a Polska. Letos plánuje vstoupit do Ruska, Itálie a na další evropské trhy, a posílit tak zahraniční značku společnosti ZINDULKA, kterou je Yachting.com.
Jedničkou mezi destinacemi byly v letošním lednu předprodeje dovolených v Chorvatsku a největší růst zájmu zaznamenalo Řecko. Lidé si také oblíbili takzvané OneWay plavby, kdy plují jedním směrem po přístavech a nemusí se vracet do přístavu, ze kterého vypluli. Hlavní výhodou této služby je, že na jedné dovolené lidé poznají delší část pobřeží, populární je pro ni právě Řecko a Chorvatsko.
Ze všech lodí, které ZINDULKA pronajímá, je největší zájem o plachetnice, společnost registruje ale také růst objednávek stabilních a pro plavbu komfortních katamaránů, které jsou ideální například pro rodiny s dětmi.
U ZINDULKY mohou zákazníci vybírat z více než 15 tisíc lodí po celém světě od Chorvatska, Řecka a Itálie přes Karibik, Thajsko, Maledivy, Seychely až třeba po Francouzskou Polynésii. Dovolené na lodích jsou čím dál populárnější nejen u jachtařů, ale i u rodin s dětmi či skupin přátel nebo spolupracovníků. Cena takového pobytu je často srovnatelná s dovolenou na hotelu na pobřeží.
Jan Hamrník