Dobrý den pane Kaško,
děkuji za příjemný mail.
Pro zajímavost uvádím přesnou genezi tohoto materiálu: https://www.horydoly.cz/turiste/bergzeitreise-od-ledovce-k-vinu.html
Na začátku léta 2017 pořádala tiskovou konferenci v Praze celorakouská agentura Österreich Werbung a v jejím rámci vystoupili též zástupci turistické oblasti Horní Štýrsko. Mj. dodali novinářům písemné a obrazové materiály v němčině a češtině. Jeden z nich je právě základem uvedeného článku. Těch pár drobných odchylek od Vašeho překladu jde na náš vrub, aby se text čtenářům lépe četl. Podepsaný je člověk z jejich tiskového oddělení Heinz Toperczer, který je také uveden jako autor na Horydoly.cz.
K tomu jsme přidali fotky od turistické agentury Horního Štýrska (spíše image) a fotky od naší redakce (spíše reálné outdoorové aktivity). Kromě toho jsme ještě dodali mapy, odkazy na další články z regionu a odkaz na ubytování. Vše vyšlo na začátku října 2017.
Toto je běžná praxe v médiích, nejen v případě webů, ale také všech ostatních typů - tištěných novin, časopisů, televizí, rádia a dalších.
S pozdravem