Užitečné odkazy
- VIDEO
- - VYSOKÉ TATRY
- - REGIONY
- - FERÁTY
- - KONTAKT
- - REKLAMA
- - ENGLISH
Hlavní nabídka
Fórum Zpět na výpis diskuzí
Air France
Autor | Zpráva |
---|---|
Horydoly |
4.4.2023 13:43
Letní letový řád společnosti KLM Royal Dutch Airlines na rok 2023Od zahájení letního letového řádu v neděli 26. března 2023 zahrnuje síť linek KLM 165 destinací - 96 evropských a 69 mezikontinentálních. Letecká společnost rozšiřuje svou asijskou síť a oproti roku 2022 zdvojnásobuje počet letů KLM do Asie. Na mezikontinentálních letech bude stále častěji k dispozici nová třída Premium Comfort společnosti KLM. Evropa Po úspěchu linky do Nantes v loňské zimě přidává KLM toto město do svého letního letového řádu. Do Nantes budou létat tři lety denně. Do Rennes, hlavního města regionu Bretaň, bude od začátku letního letového řádu létat denně. Asie Společnost KLM dále rozšiřuje svou síť linek v Asii, v návaznosti na přerušení provozu způsobené pandemií Covid-19. V létě 2023 bude KLM provozovat lety do 16 asijských destinací, čímž se počet letů do tohoto regionu oproti roku 2022 zdvojnásobí. Společnost KLM provozuje denní lety do Pekingu a Šanghaje. Letecká společnost také opět provozuje lety třikrát týdně do Hongkongu a dvakrát týdně do Tchaj-peje přes Inčchon (Jižní Korea). V Japonsku provozuje KLM dvakrát týdně linku do Ósaky přes Inčchon (Jižní Korea) a také tři lety týdně na tokijské letiště Narita, rovněž přes Inčchon. Kromě toho dvakrát týdně létá přímá linka do Tokia. Frekvence na této lince se v září zvýší na pět přímých letů týdně do Tokia. Společnost KLM létá také do indonéských destinací Denpasar a Jakarta přes Singapur. Do Manily (Filipíny) létá pětkrát týdně přes Kuala Lumpur (Malajsie). V Indii se denně létá do Dillí a Bombaje a pětkrát týdně do Bangalore. Severní Amerika KLM provozuje lety do 18 severoamerických destinací. V USA jsou to například New York, Atlanta, Austin, Washington, Las Vegas, San Francisco a Los Angeles. Letos v létě se síť linek rozšíří o 13 letů týdně do kanadského Toronta, zatímco v roce 2022 to bude 10 letů. KLM provozuje také linky do kanadských měst Edmonton, Montreal a Vancouver. Nová třída Premium Comfort společnosti KLM je k dispozici na letech do New Yorku, Los Angeles, Austinu, Toronta a Calgary. Blízký Východ Do Dubaje a Tel Avivu (Izrael) bude létat denní linka. Do Tel Avivu bude létat širokotrupý Boeing 777. KLM také provozuje denní linku do Kuvajtu, čtyřikrát týdně v kombinaci s Bahrajnem a třikrát týdně v kombinaci s Maskatem. Karibik a Surinam Letos v létě bude KLM provozovat každodenní lety na ostrov Curaçao. V hlavní sezóně, tedy v červenci a srpnu, bude na ostrov létat až desetkrát týdně. Denně se bude létat také na ostrovy Aruba a Bonaire. Do Paramariba bude létat šestkrát týdně a KLM bude provozovat také tři lety týdně do Port of Spain a na Sint Maarten. Jižní Amerika Letos v létě bude KLM provozovat lety do deseti destinací v Jižní Americe, včetně každodenních letů do Sao Paula (Brazílie), Buenos Aires (Argentina) a Panama City (Panama). Lety do Kostariky budou provozovány podle zimního letového řádu až do poloviny května, a to třikrát týdně do San José v kombinaci s Libérií (Kostarika). Afrika Letos v létě budou moci cestující letět se společností KLM do 10 afrických destinací. Na tropický Zanzibar budou létat dva lety týdně v kombinaci s Dar es Salaamem v Tanzanii. A denní linky budou provozovány do Nairobi, Kapského Města a Johannesburgu. Martina Vokrouhlíková
|
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly Open |
23.9.2022 13:41
KLM Premium ComfortLetecká společnost KLM představila novou kabinovou třídu: Premium Comfort Praha, 1. června 2022 – Během dnů Dutch Open 2022 představila společnost KLM Royal Dutch Airlines novou kabinovou třídu Premium Comfort. Kabina nabízí více prostoru, luxusu, služeb, pohodlí i soukromí. Nová třída Premium Comfort Class umožňuje společnosti KLM lépe vyhovět potřebám a přáním cestujících, kteří se vydali například na dovolenou či obchodní jednání. Třída Premium Comfort je zcela nová palubní třída s vlastní kabinou, která nabízí nový typ sedadel a také osobitý koncept služeb a stravování. V závislosti na letadle se bude kapacita třídy Premium Comfort pohybovat od 21 do 28 míst, která budou k dispozici v závislosti na typu letadla. Širší, než standardní sedadla nabízí více místa pro nohy, větší obrazovku a opěrku pro nohy. Sedadla třídy Premium Comfort lze také sklopit více než sedadla ekonomické třídy. Rekonfiguraci kabiny letadla provedou specialisté společnosti KLM Engineering & Economy na amsterdamském letišti Schiphol. „Od nové třídy Premium Comfort máme velká očekávání, která vycházejí z rozsáhlého průzkumu trhu. Nová třída splní přání obchodních cestujících i cestujících ve volném čase, a posílí pozici společnosti KLM jako globálního síťového dopravce, který nabízí atraktivní a rozmanité služby: World Business Class, Premium Comfort a Economy Class. Upevňujeme tím také naši partnerství se společnostmi Delta Air Lines, Air France a Virgin Atlantic na trasách v severním Atlantiku, kde cestující nyní mohou kombinovat všechny produkty na všech trasách," uvedl Boet Kreiken, výkonný viceprezident KLM pro zákaznickou zkušenost. Catering Premium Comfort se vyznačuje také osobitým konceptem stravování. Na mezikontinentálních linkách bude podáváno jedno nebo dvě teplá jídla v závislosti na délce letu. K dispozici bude vždy na výběr z masových, rybích nebo vegetariánských jídel. Po jídle bude cestujícím nabídnuta káva, čaj, likér a zmrzlina. K dispozici bude také různé občerstvení a koktejly. Lehké a opakovaně použitelné Nová sedadla ve třídě Premium Comfort navrhla společnost Collins Aerospace společně se specialisty ze společnosti KLM Customer Experience. Kromě jejich elegantního designu a komfortních prvků jsou sedadla také lehčí než předchozí konstrukce. Podobná péče byla věnována výběru stravovacích materiálů pro Premium Comfort. Jsou buď opakovaně použitelné (speciální příbory, misky a talíře z lehkého polypropylenu) a ty, které nejsou opakovaně použitelné, jsou vyrobeny z recyklovaného PEF. Všechny materiály byly pečlivě posouzeny z hlediska kruhovitosti a hmotnosti, aniž by došlo ke snížení estetických vlastností. Servis Zážitek z letu ve třídě Premium Comfort bude začínat na letišti, kde bude mít cestující flexibilnější zavazadlový režim a výhody SkyPriority, včetně přednostního odbavení a nástup do letadla. Rezervace První letadla vybavená třídou Premium Comfort budou létat na linkách do severní Ameriky. Předpokládá se, že do širšího počtu destinací si cestující budou moci rezervovat třídu Premium Comfort od konce července 2022. O společnosti Air France-KLM Skupina Air France-KLM je globálním hráčem se silnou evropskou základnou, její hlavní oblasti podnikání jsou: osobní doprava, nákladní doprava a letecká údržba. Air France-KLM je vedoucí leteckou skupinou z hlediska mezinárodní dopravy při odletu z Evropy. Její stránky nabízí svým zákazníkům přístup k celosvětové síti, která díky společnosti Air France pokrývá více než 300 destinací, KLM Royal Dutch Airlines a Transavia, a to především z dopravních uzlů na letištích Paříž-Charles de Gaulle a Amsterdam-Schiphol. Věrnostní program Flying Blue je s více než 17 miliony členů jedním z předních v Evropě. Společně se svými partnery Delta Air Lines a Virgin Atlantic provozuje Air France-KLM největší leteckou společnost na světě. Tento transatlantický společný podnik v roce 2019 uskutečnil více než 340 letů denně. Společnost Air France-KLM je rovněž členem aliance SkyTeam, jejímž cílem je poskytovat cestujícím bezproblémové cestování na každém kroku jejich cesty. Alicanci SkyTeam tvoří 19 členských leteckých společností, které spolupracují v rozsáhlé globální síti. Skupina Air France-KLM, která je již 17 let uznávána jako lídr v oblasti udržitelného rozvoje, je odhodlána urychlit přechod na udržitelnější leteckou dopravu. Od roku 2003 se Air France-KLM Group členem iniciativy United Nations Global Compact. Jejím cílem je významně přispět přispět k udržitelnému rozvoji. Martina Vokrouhlíková |
Počet příspěvků: 321 | |
Horydoly |
12.7.2021 20:46
KLM - letový řád na zimní sezonuAIR FRANCE ODHALUJE PRVNÍ NOVINKY VE SVÉM LETOVÉM ŘÁDU DÁLKOVÝCH LETŮ PRO ZIMNÍ SEZÓNU 2021-2022
Air France pokračuje v úpravách nabízených spojů, rozšiřuje nabídku služeb do dalších destinací. V zimní sezóně 2021 (říjen 2021 - březen 2022) nabídne svým zákazníkům nové možnosti cest do slunných destinací po celém světě, s odletem z letiště Paříž-Charles de Gaulle. Afrika: Zanzibar Zámořská území: Papeete Blízký východ: Muscat a Dubaj Asie: Kolombo Severní Amerika: Miami Letový řád se může měnit v názavnosti na aktuální situaci, podle vládních nařízení, v souladu s platnými hygienickými opatřeními v jednotlivých zemích. Společnost Air France doporučuje svým zákazníkům, aby si před cestou zkontrolovali cestovní omezení a doklady požadované po příletu do cílové destinace. Více informací naleznete na adrese airfrance.traveldoc.aero. Další podrobnosti nebo rezervaci naleznete na adrese www.airfrance.fr. Martina Vokrouhlíková |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
2.7.2021 12:55
KLM v AfriceSíť společnosti KLM v Africe je postupně obnovována, létá se již do 11 destinací Od začátku pandemie COVID-19 se společnost KLM snaží udržet svou leteckou síť v co největší možné míře otevřenou, a to i v oblasti Afriky. Aktuálně je zajištěno spojení do 11 afrických destinací, což odpovídá úrovni roku 2019. V zimě 2021 se navíc společnost KLM chystá do sítě zařadit také Mombasu (Keňa). Společnost KLM se chce z pandemie COVID-19 dostat silnější a konkurenceschopnější. Snaží se být zákazníkům nápomocná při jejich cestách a postupně reaguje na uvolňování omezení. KLM také v době pandemie umožnila přepravu nákladu, včetně zdravotnického materiálu. Tato strategie umožňuje společnosti postupně zvyšovat frekvenci letů. Plánuje také otevírání nových linek a zařazení nových destinací do letecké sítě. Od zimy 2021 bude například nově létat do Mombasy v Keni. V současné době platí v mnoha afrických zemích přísná cestovní omezení, což znamená, že jsou povoleny pouze nezbytné cesty. Cestujícím KLM doporučuje, aby se před cestou ujistili, že jsou plně obeznámeni s platnými předpisy, a to na webových stránkách wijsopreis.nl a klm.traveldoc.aero. Důležité změny v síti oproti roku 2019:
Flexibilita a vysoké hygienické standardy u společnosti KLM Společnost KLM je plně připravena a organizována k tomu, aby zodpovědně dopravila cestující do destinací. Nastavila nejvyšší úroveň hygienických standardů před letem, během něj i po něm. KLM nedávno získala status Diamond APEX, což znamená, že nyní patří mezi přední letecké společnosti v oblasti hygieny a zdravotní bezpečnosti. KLM také nabízí svým zákazníkům maximální flexibilitu, pokud jde o rezervaci, změnu nebo zrušení letu. Společnost KLM samozřejmě dodržuje všechna cestovní omezení a předpisy stanovené vládami jednotlivých zemí. Martina Vokrouhlíková |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly Open |
5.2.2021 09:35
Air France-KLM: Udržitelné letecké palivoSpolečnost Air France-KLM 26. ledna 2021 spustila inovativní program, který umožňuje společnostem hrát aktivní roli v budoucnosti udržitelného cestování. Zákazníci Air France a KLM Corporate budou po odhadu emisí CO2 souvisejících s jejich cestováním schopni určit roční příspěvek, který chtějí věnovat programu Corporate SAF (Sustainable Aviation Fuel). Všechny příspěvky společností Air France a KLM budou investovány do získávání a spotřeby SAF. To podpoří vytvoření udržitelného leteckého palivového průmyslu, který zaručuje stále ekologičtější leteckou dopravu. Investicemi do tohoto podnikového programu přijímají společnosti konkrétní opatření ke snížení emisí CO2. Air France a KLM se již mnoho let účastní programů výzkumu a vývoje v oblasti alternativních paliv. V roce 2011 byly tyto dvě letecké společnosti mezi prvními, které provozovaly komerční lety, což prokázalo možnou alternativu k fosilním palivům. Udržitelná letecká paliva lze dnes vyrábět z odpadních olejů, odpadních produktů a zbytků lesů. Mohou být zabudovány do tryskového paliva bez jakýchkoliv úprav motorů. Jejich využití může snížit emise o více než 85 % ve srovnání s konvenčním palivem. Hlavní výzvou dneška je rozvoj udržitelného průmyslu, ke kterému budou moci konkrétně přispět společnosti Air France a firemní zákazníci KLM. V době, kdy se na problematiku klimatu soustředí strategie mnoha společností, dává program Air France-KLM Corporate SAF zákazníkům v rámci jejich služebních cest příležitost stát se důležitými hráči v oblasti snižování emisí CO2. „Air France a KLM již mnoho let pracují na snižování dopadů na životní prostředí,“ uvedl Henri Henri de Peyrelongue, výkonný viceprezident pro obchodní prodej, Air France-KLM dodal: „Zahájení programu Corporate SAF je dalším důkazem silného závazku vedoucího ke konkrétním činům. Díky svým příspěvkům přispějí naši firemní zákazníci k ekologickému cestování.“ Martina Vokrouhlíková |
Počet příspěvků: 321 | |
Horydoly |
28.3.2020 13:35
Air France-KLM mimořádná opatřeníS ohledem na šíření viru COVID-19 přijímá letecká společnost Air France-KLM mimořádná opatření Za účelem vypořádání se s touto situací přijala skupina Air France – KLM řadu opatření k zajištění svého peněžního toku:
Neustálé zhoršování životního prostředí spojené s epidemií a prudké snížení zájmu o činnost Air France – KLM, vede skupinu k předpovědi výrazně horší finanční situace. V této mimořádně obtížné situaci uvítala skupina Air France-KLM prohlášení francouzské a nizozemské vlády, z nichž každá naznačila, že projednávají všechny možné prostředky na podporu skupiny. Na zbývajících letech provádí skupina důkladné čištění a desinfekci, která má zajistit bezpečné cestování. Více ve videu: https://www.youtube.com/watch?v=MGek_hYSjAQ Neustálé šíření koronaviru COVID-19 přimělo mnoho zemí k přijetí stále přísnějších opatření, a to primárně ve snaze zpomalit rychlost šíření epidemie. Některé země omezili pohyb cestujících z Francie, Nizozemska i z ostatních států Evropy. Vzhledem k těmto rostoucím omezením a stále klesající poptávce ze strany zákazníků, která v posledních několika týdnech vedla k poklesu provozu a prodeje, je skupina Air France-KLM povinna postupně výrazně snižovat svou letovou aktivitu. Air France – KLM bude nadále sledovat aktuální vývoj situace a dle možností kapacity upravovat. V důsledku snížení kapacit, přeruší Air France provoz celé své flotily Airbus 380 a KLM celé flotily Boeing 747. Za účelem vypořádání se s touto situací přijala skupina Air France – KLM řadu opatření k zajištění svého peněžního toku:
Neustálé zhoršování životního prostředí spojené s epidemií a prudké snížení zájmu o činnost Air France – KLM, vede skupinu k předpovědi výrazně horší finanční situace.Skupina odhaduje, že pokles výnosů z osobní dopravy v důsledku snížení kapacity bude kompenzován pouze přibližně 50% poklesem variabilních nákladů (před opatřeními na úsporu nákladů). V této mimořádně obtížné situaci uvítala skupina Air France-KLM prohlášení francouzské a nizozemské vlády, z nichž každá naznačila, že projednávají všechny možné prostředky na podporu skupiny. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
11.5.2018 19:41
KLM přepravila rekordní počet pasažérůLetecká společnost KLM přepravila v roce 2017 rekordní počet pasažerů Společnost KLM uvítala na svých letech v roce 2017 rekordních 32,7 milionů cestujících. Největší vzestup byl v Evropě. Vysoký růst cestujících vedl k rekordní obsazenosti letů na úrovni 88,4 % v průběhu celého roku, což je o 1,2 % vyšší obsazenost než v roce 2016. Společnost Transavia také dosáhla v roce 2017 výrazného růstu počtu cestujících při vyšší obsazenosti. "V roce 2017 společnost KLM rozšířila svou síť o 15 destinací, aby vyhověla potřebám svých zákazníků. Tím se celkový počet destinací KLM celosvětově zvýšil na 165. Skupina KLM jako celek uvítala 41,6 milionu cestujících na palubách svých letů v roce 2017, což výrazně překročilo cíl 40 milionů. Je to skvělý mezník a jsem upřímně vděčný našim cestujícím a našim zákazníkům," řakl Pieter Elbers - prezident a CEO společnosti KLM. V rámci společnosti KLM Cargo došlo k poklesu dopravy o 0,6% v porovnání s rokem 2017, kdy došlo k poklesu kapacity o 0,2%. To způsobilo pokles faktoru obsazenosti o 0,3% bodů. Pozitivní trend však byl zaznamenán v posledních měsících, kdy dochází k jistému zotavení na trhu letecké přepravy nákladu.
O AIR FRANCE KLM Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery). KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
11.5.2018 19:38
RE: Umělá inteligence od DigitalGenius |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
11.5.2018 09:59
Umělá inteligence od DigitalGenius
Společnost KLM přistoupila k dalšímu kroku ve využití umělé inteligence na sociálních sítích
Společnost KLM Royal Dutch Airlines podniká další krok v oblasti využívání umělé inteligence (AI) v rámci svých služeb zákazníkům v sociálních mediích. KLM spolupracovala s odborníkem na umělou inteligenci ze společnosti DigitalGenius, aby připravila automatizované odpovědi na všeobecně se opakující se dotazy zákazníků bez zásahu lidského faktoru. To dává agentům KLM více času soustředit se na otázky, které vyžadují lidský přístup. Společnost KLM je první leteckou společností, která nabídne kombinaci práce lidských agentů a umělé inteligence v jednom rozhovoru na Twitteru, Messengeru a WhatsAppu. Princip fungování umělé inteligence ve službách letecké společnosti KLM: https://www.digitalgenius.com/casestudy/klm-royal-dutch-airlines-news/ https://www.youtube.com/watch?v=NkvJ21aje84 Společnost KLM obdrží prostřednictvím sociálních médií více než 130 000 zmínek týdně. Od doby zavedení služby WhatsApp jako dalšího komunikačního kanálu toto číslo vzrostlo. Specializovaný tým 250 agentů služeb v sociálních mediích se každý týden zabývá 30 000 konverzacemi. V průměru se konverzace skládají z pěti nebo šesti dotazů a odpovědí mezi KLM a jejími zákazníky. Otázky, které lze automaticky zodpovědět pomocí umělé inteligence, obvykle přicházejí na začátku rozhovoru. Systém umělé inteligence se časem učí Společnost KLM využívá technologii AI poskytovanou společností DigitalGenius, která nyní podporuje více než 50% všech dotazů za rok a půl. Když agenti potřebují odpovědět na otázky, AI jim poskytuje možnou odpověď. Systém AI se učí z činností agenta servisu a časem je chytřejší. Doposud se agenti museli rozhodnout, zda navrhovaná odpověď odpovídá na otázku, případně upravit odpověď a odeslat ji na příslušný kanál sociálních médií. Díky velkým objemům zákaznických otázek, které systém AI zpracoval, je nyní společnost KLM schopna automatizovat odpovědi na nejčastější dotazy týkající se jakéhokoli subjektu bez zásahu lidských servisních agentů. Díky tomuto dalšímu kroku v sociálních médiích mají agenti servisu KLM čas věnovat se otázkám, které vyžadují lidský přístup. Pieter Groeneveld, vrchní viceprezident společnosti Digital Air France-KLM: „Díky použití umělé inteligence jsou rozhovory s našimi zákazníky ještě včasnější, správnější a více osobní. To je to, co KLM charakterizuje. Silné sněžení v Nizozemí minulý týden způsobilo výrazné zvýšení počtu otázek zaslaných prostřednictvím sociálních médií. Cestující zjevně očekávají včasnou odpověď. S využitím AI podporujeme naše servisní agenty pomocí technologií a ti by tak měli být schopni odpovědět na více otázek v kratším čase. To je přesně to, co zákazník potřebuje.“ Michail Naumov, spoluzakladatel a president DigitalGenius: „KLM získala opět jako první v odvětví schopnost poskytovat hybridní konverzace "Human + AI", aby podpořila své zákazníky. Jsou hvězdným příkladem společnosti, která využívá technologie k odemčení lidského času a potenciálu - vše ve službách jejich respektované značky a jejich zákazníků. O společnosti KLM a sociálních médiích Od roku 2009 získala společnost KLM pověst jako průkopník v oblasti služeb a kampaní sociálních medií. KLM má více než 25 milionů fanoušků a následovníků na různých platformách sociálních médií. Prostřednictvím těchto kanálů získává KLM každý týden více než 130 000 zmínek, z nichž 30 000 je otázkami či poznámkami. Ty jsou osobně zodpovězeny více než 250 servisními zástupci, kteří tvoří největší světový tým zaměřený na sociální média. Na sítích WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, WeChat a KakaoTalk nabízí společnost KLM svým zákazníkům služby 24/7 v devíti různých jazycích: nizozemštině, angličtině, němčině, španělštině, portugalštině, francouzštině, čínštině, japonštině a korejštině. Během pracovních hodin, 7 dní v týdnu, KLM také nabízí služby v italštině. Nedávno přidala společnost KLM do své servisní rodiny BB, zkratka pro Blue Bot, která vám může pomoci rezervovat lístek na Messenger a zabalit si tašku pomocí Google Home. Společnost KLM byla první leteckou společností na světě, která nabídla zákazníkům možnost přijímat letové doklady a aktualizace stavu prostřednictvím služeb WhatsApp, Messenger a Twitter a první západní leteckou společností na WeChat v Číně. O společnosti DigitalGenius DigitalGenius přináší praktickou aplikaci hlubokého učení a umělé inteligence do operací zákaznických služeb předních společností. Platforma zákaznického servisu Human + AI ™ kombinuje to nejlepší z lidské a strojní inteligence, která umožňuje společnostem splnit rostoucí očekávání zákazníků. Jádrem jsou algoritmy hlubokého učení, které jsou vycvičovány na historických datech zákaznických služeb a integrovány přímo do stávajícího softwaru kontaktního centra. Jakmile je platforma aktivována, platforma automatizuje a zvyšuje kvalitu a efektivitu služeb zákazníkům a podporuje konverzace v komunikačních kanálech typu text, jako jsou e-maily, chat, sociální média, SMS a mobilní zasílání zpráv.
Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
30.1.2018 22:36
KLMSpolečnost KLM uvádí filmy se zvukovým popisem pro nevidomé a zrakově postižené cestující Od letošního ledna nabízí letecká společnost KLM filmy se zvukovým popisem prostřednictvím svého letového zábavního systému na palubách mezikontinentálních letů. Tím se zajistí, aby si nevidomí cestující a cestující se zrakovým postižením mohli během dlouhých letu také užívat filmy. To odráží snahu KLM nabízet cestujícím při cestách nezapomenutelné zážitky. První filmy se zvukovým popisem jsou: Kingsman, Zlatý kruh a Lego Ninjago. V příštích měsících budou přidány další filmy. Audio popis je prostředkem, jak zpřístupnit filmy a televizní programy slepým a zrakově postiženým osobám. Vypravěč popisuje všechny vizuální prvky během přestávky v dialogu. Popisuje postavy, výrazy obličeje, jejich polohu a vývoj děje. O AIR FRANCE KLM Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
9.12.2017 13:07
KLM rozšiřuje své služby v aplikaci FB MessengerPrůvodce na vašich cestách kdykoliv na dosah – KLM Messenger se službou emoji KLM Royal Dutch Airline přináší prostřednictvím aplikace Messenger novou službu emoji, která vám pomůže najít správnou cestu v neznámém městě nebo zemi. Hledáte nedaleký bankomat nebo nádraží? Stačí poslat odpovídající obrázek emoji, sdílet svou polohu a KLM vám ve chvilce zašle nejbližší adresu. A co třeba italská restaurace? Emoji trojúhelníku pizzy a vaše poloha stačí, aby vám KLM pomohla při vašem hledání."KLM dopravuje lidi do všech koutů světa a ví, jak obtížné je najít rychle tu správnou cestu na neznámém místě. Nabídka nové služby emoji, je tedy logickým krokem poté, co jsme před rokem zahájili spolupráci mezi s FB Messengerem. Věříme, že bychom měli být tam, kde jsou naši zákazníci, proto od března loňského roku nabízíme našim zákazníkům možnost získat veškerou letovou dokumentaci a informace prostřednictvím aplikace Messenger.“ Tjalling Smit, viceprezident pro digitální aktivity Air France-KLM Společnost KLM je jednou z prvních společností na světě, která nabízí služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu prostřednictvím sociálních médií. Chatovací aplikace jsou pro KLM vedle klm.com a aplikace KLM třetím hlavním "vstupním bodem" pro zákazníky.
Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
29.11.2017 01:01
Boeing 787 Dreamliner500. Boeing 787 Dreamliner bude patřit flotile Air France Nový AF Dreamliner byl pokřtěn vodním dělem a chystá se na svůj první let do MontrealuPo několika týdnech čekání nový Boeing 787 Dreamliner ve službách Air France přijel do Paříže 2. prosince, kde ho zaměstnanci letecké společnosti pozdravili tradičním vodním pozdravem a přivítali tak nové letadlo do flotily Air France!
Od 1. května 2017, bude Air France létat mezi pařížským letištěm Charles de Gaulle a Montrealem svým druhým Boeing 787 (let AF344 a AF345). Montreal bude první transatlantickou destinací, kam budou tato letadla nové generace létat. To nejlepší od Air France mezi Francií a Quebecem Pro Air France a její zákazníky má Boeing 787 řadu výhod:
Air France přivítala Dreamliner do své flotily 2. prosince 2016 a jeho první komerční let bude směřovat do Káhiry dne 9. ledna 2017. Druhá B787 bude dodána v dubnu 2017. Toto letadlo bude létat do Montreal od 1. května 2017. Pohodlí na palubě i na zemi v Premium Economy Nová verze kabiny Premium Economy instalovaná v Boeingu 787 dnes patří mezi ty nejlepší na trhu:
Sedadlo a jeho okolí jsou základními prvky pohodlí na palubě, proto byly pečlivě zkoumány a testovány odborníky, ergonomy, dodavateli, zákazníky a zaměstnanci společnosti, aby splňovaly tu nejvyšší úroveň komfortu. Cestující Premium Economy si mohou užívat pohodlí na palubě i na zemi, včetně výhod jako jsou:
Lidija Erlebachová
|
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
22.11.2017 03:08
Re: Air FranceNový online cestovní průvodce od Air France Air France představuje inspiraci v cestování v novém online průvodci Travel by Air France
Travel by Air France je nový online cestovní průvodce ve francouzském stylu! Tímto zve všechny cestovatele, aby objevovali svět netradičním způsobem. V nabídce je 89 destinací a každý měsíc přibydou další dvě. Online průvodce nabízí nejen informace o ubytování a zajímavostech, ale i možnost organizace vlastních cest a jednoduchý booking( http://travelby.airfrance.com/en/ ) V současné době Air France spouští nové internetové stránky Travel by Air France, které představují online cestovního průvodce pro všechny vášnivé, náročné a zvědavé cestovatele. Tento výhradně digitální průvodce destinacemi je přístupný na internetové adrese http://travelby.airfrance.com/en/ a na všech typech digitálních médií (PC, tabletu, chytrém telefonu). Letecká společnosti Air France navrhla tuto online příručku nejen jako zdroj inspirace pro výběr ideální destinace, ale také jako nástroj pro skutečné plánování cest a pomocníka na místě určení. Travel by Air France pro každou z počátečních 89 destinací uvádí velký výběr půvabných restaurací, malebných hotelů, a památek, sestavených podle doporučení místních obyvatel, kteří mají rádi své město (síť blogerů, novinářů, atd.) Každý měsíc budou dvě zcela nové destinace přidány do nabídky. Toto bohatství praktických informací je doplněné o možnost vytvoření vlastního profilu, zalogování se a organizování si vlastní cesty, stážení vybraného obsahu, stejně jako možnost rezervace letenky přímo ze stránek společnosti Air France. Travel by Air France je k dispozici ve francouzštině a angličtině, a před začátkem letošního léta se chystá i verze ve španělštině, brazilské portugalštině a zjednodušené čínštině. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
5.11.2017 19:47
Nové aerolinky od Air FranceAir France vytvoří nové nízkorozpočtové aerolinky poté, co získali podporu svých pilotů Dlouhé rozpory mezi vedením Air France a piloty byly ukončeny poté, co piloti podpořili založení nové nízkorozpočtové pobočky. Air France se tak pokusí konkurovat nízkorozpočtovým aerolinkám již od podzimu tohoto roku. Air France-KLM vítá výsledky diskuze s unií pilotů Air France (konkrétně SNPL) mezi 20. červnem a 17. Červencem letošního roku. Většina pilotů se zúčastnila této debaty a přes 78 % z nich návrh podpořilo. Takové výsledky umožní vznik nové dceřiné společnosti Air France v rámci „Boost“ projektu. „Velmi vítám smysl pro zodpovědnost, který projevili piloti Air France“, řekl výkonný ředitel Air France-KLM. Jean-Marc Janaillac. Piloti souhlasili s vytvořením levnějších aerolinek pro středně dlouhé a dlouhé lety za podmínky, že jim bude ponechána stejná výše mezd. Najímání stevardů, letušek a části pozemního personálu pro nové aerolinky bude naopak outsourcované. Janaillac rovněž řekl, že „Tato dohoda je výsledkem dlouhých vyjednávání, které vyústily v kompromis ve prospěch zájmů společnosti a jejích zaměstnanců“. Společnost začne nabízet nízkorozpočtové lety středních vzdáleností již letos na podzim, kdy je bude provozovat 18 letadel, a dlouhé lety budou následovat uprostřed roku 2018 s dalšími 10 letadly. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 | |
Horydoly |
5.11.2017 19:29
Air FranceTerminál 2G: pro cestující z Schengenského prostoru Nový salonek Air France na letišti Charlese de Gaulla v Paříži"Tento prémiový salonek, odrážející náš francouzský styl, představuje pro Air France značnou konkurenční výhodu,“ říká Franck Terner, generální ředitel společnosti Air France.
Od 1. března 2017 je salonek otevřený od 6 hodin ráno do 9 hodiny večer. Zákazníci Air France Business a Elite Plus odlétající z Terminálu 2G si mohou užít služeb nového salonku zdarma. Ostatní zákazníci mají k dispozici stejné služby za poplatek ve výši 50 eur za osobu do 10 hodin dopoledne, vstup po 10 hodině je za 35 eur na osobu. "France is in the air" V souladu se strategií "France is in the air" je zařízen i nový salonek na Terminálu 2G, pařížského letiště Charles de Gaulle. Sdílí hodnoty uznávané společností Air France: vysokou kvalitu, pozornost vůči zákazníkům a snaha o jejich potěšení. Díky rafinované kombinaci komfortu, elegance a tvořivosti přivítá zákazníky společnosti typická francouzská atmosféra. Už při samotném vstupu se zákazníkům společnosti odhalí salonek nejvyšší úrovně plný moderních trendů. Prostorné pohovky, velké a pohodlné sedačky, designéry navržené polštáře poskytují útulné a hřejivé prostředí. Osvětlení, nábytek a stolky dávají zákazníkům spontánní pocit domova. Tyto doteky luxusu a pohodlí jsou patrné i v koupelnách, kde jsou k dispozici lázeňské produkty a služby. A konečně, výzdoba inspirovaná architektem Haussmannem dodává celému salonku nádech nezaměnitelné pařížské elegance. Nová pařížská brasserie Salonek nabídne také ve stejném duchu laděnou pařížskou brasserii - jídelní kout se zdobeným logem Air France s kovovými prvky a výrazným vzorem. Tuto elegantní a gurmánskou brasserii obklopují nově koncipované, ale stále tradiční lavice. Brasserie má otevřenou kuchyň s nabídkou vždy čerstvě připravených teplých i studených pokrmů. Pro zákazníky, kteří spěchají, je v nabídce ve spolupráci se značkou Illy kávový bar, který nabízí výběr z rychlého typu občerstvení. Od května 2017 bude v přední části i pekař, který nabídne zákazníkům celou řadu pečiva a dalších klasických francouzských lahůdek, vytažených čerstvě přímo z trouby. Smysl pro služby Tento nový salonek byl navržen tak, aby nabídl zákazníkům společnosti cestujícím do Evropy a Francie rychlý a snadný přístup k prvotřídním službám. Při svém příchodu do velké kruhové plochy salonku mohou sami zákazníci zcela bez cizí pomoci využít služby některého z interaktivních kiosků a ušetřit tak čas, nebo se mohou obrátit na některého z dostupných zaměstnanců Air France. Ti jsou vybaveni tablety, a jsou připraveni pomoci zákazníkům nabídnout řešení jejich individuálních požadavků. O AIR FRANCE KLM Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery). KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně. Lidija Erlebachová |
Počet příspěvků: 1126 |
Přidat příspěvek
Pro přidávání příspěvků je nutné se přihlásit