Co rozhoduje o dobrém zákaznickém servisu?

Co rozhoduje o dobrém zákaznickém servisu?
Hotelový pokoj.
Autor snímku Profitroom.com
SDÍLEJ:

Zákaznický servis by měl tvořit integrální součást strategie každé značky. Dokonce ani ta nejlepší nabídka není úplná, pokud nezahrnuje model obsluhy. Právě na dobrém pocitu zákazníka do značné míry závisí spokojenost s pobytem v hotelu a chuť využít jeho služby znovu. A to vše začíná u prvního kontaktu, když se zákazník dostane na webové stránky.

Vliv dobrého servisu a dosažení obchodních cílů

Není žádnou novinkou, že udržet si zákazníka je výrazně levnější než získat nového. Stálý, spokojený zákazník se nejen bude vracet, aby znovu využil našich služeb, ale bude je také doporučovat jiným lidem ve svém okolí a nejen to. Spokojení zákazníci dnes mohou svůj názor vyjadřovat také na internetu s pomocí oblíbených rezervačních platforem nebo možností, které přináší Google. Jde o obří sílu šeptandy, a náklady na ni se skrývají právě v customer service. Spokojený zákazník je firemní zdroj umožňující zvýšení zisků. Investice do dobrého zákaznického servisu je tedy důležitou součástí obchodní strategie. Jejich opomíjení nebo zlehčování se s vysokou mírou pravděpodobnosti negativně odrazí na image, a také na firemních ziscích.

Burj Al Arab, Dubai.

Co očekávají hosté?

Většina rezervací souvisí s rekreačními cestami. S myšlenkou na to nesmíme zapomínat, že odpočinek se nemůže pojit s jakýmkoliv stresem, neklidem nebo iritací. Právě proto se zákaznický servis musí opírat o vstřícnost a zdvořilost. Už první kontakt se zákazníkem je pro učinění rozhodnutí o rezervaci rozhodující. Dnes probíhá spousta rezervací přímo přes webové stránky hotelu. To umožňují nástroje, jako je Booking Engine. Umožňuje zákazníkům provádět reklamace po kliknutí na stránku, v souladu s jejich preferencemi – online, telefonicky nebo mailem. Takovýto systém také umožňuje prodej pobytových balíčků nebo voucherů. Jde o dokonalý způsob obsluhy hostů, kteří se dostanou na stránky. A to vše je nenáročné na obsluhu a přizpůsobené vašim potřebám. A právě to zákazníci potřebují.

Hotel Kempinski St.Moritz, Švýcarsko.

5 nejdůležitějších faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníků

Než zákazník učiní rozhodnutí o rezervaci, musí být spokojený s hotelovou nabídkou, s níž se seznámí na webových stránkách. Měli bychom ho téměř "za ručičku" dovést k podání rezervace. Jakákoliv překážka, jako nefunkční rezervační tlačítko nebo neodpovídání stránky, může být důvodem upustit od další aktivity. Jak tedy zařídit, aby byl host spokojený?

  1. Obsluha stránek a rezervací musí být intuitivní – každý průměrný uživatel internetu musí moci bez potíží podat rezervaci. Není tu prostor něco komplikovat. Čím jednodušší, tím lepší.
  2. Zajištění různorodých komunikačních kanálů – zákazník má své preference spojené s komunikací. Tím, že mu zpřístupníme různé kanály, umožňujeme udržet si zákazníky s různými preferencemi v této oblasti. Online rezervace s využitím rezervačních systémů, mailové poptávky nebo možnost telefonického kontaktu jsou nezbytnost.
  3. Efektivní a rychlé řešení záležitostí – hosté chtějí věc vyřešit a nemuset na ni myslet. Protahování čekání nebo vršící se potíže už během rezervace vedou k nárůstu rozčílení nebo neklidu. Dnes lze mnoho z těchto věcí vyřešit automaticky, díky nástrojům bleskově pracujícím 24/7.
  4. Individuální přístup k zákazníkovi – týká se jak nových zákazníků, tak i těch, kteří se vracejí. Shromažďování informací o nových zákaznicích, jejich preferencích a jejich zadání do systému umožňuje vyjít vstříc potřebám vracejících se hostů, nezávisle na rotaci zaměstnanců.
  5. Vstřícná a ochotná obsluha – to je součást strategie vycházející z toho, že se má zákazník v hotelu cítit dobře. Správná komunikace, příjemná atmosféra a věcnost jsou to, co zákazník očekává. Musíme myslet na to, abychom to nepřehnali. Zákazník se má cítit dobře.

Dobrý zákaznický servis utváří mnoho věcí. Začátek efektivního customer service patří už k času rezervace. Zařadit do ní nástroje usnadňující celý proces je jedním z důležitých prvků celé strategie, zefektivňujícím práci a zapadajícím do schématu strategie přijaté značkou.

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

Celkem 0 příspěvků v diskuzi


registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Kdo otrávil orly mořské pod Brdy? Majitel rybníka v Jesenici

Kdo otrávil orly mořské pod Brdy? Majitel rybníka v Jesenici

AKTUALIZACE Dravce a šelmy, které někdo otrávil, našli ornitologové u Jesenice na Příbramsku koncem února. Policie dopadla 52letého traviče začátkem dubna. Ke dvouletému podmínečnému trestu a pokutě 250 000 Kč ho odsoudil okresní
Turistické infocentrum Středočeského kraje sídlí v Praze v Husově ulici

Turistické infocentrum Středočeského kraje sídlí v Praze v Husově ulici

Turistické informační centrum Středočeského kraje sídlí v centru Prahy na rohu Husovy a Karlovy ulice. Po rekonstrukci se znovu otevřelo návštěvníkům. Středočeský kraj vyboural do historické budovy druhý vstup a otevřel další prostor
Cestovní kancelář FlyDovolená zkrachovala

Cestovní kancelář FlyDovolená zkrachovala

Cestovní kancelář FlyDovolená zkrachovala. Na českém trhu působila čtvrtou sezonu a specializovala se na prázdninové zájezdy k moři. Jejími hlavními destinacemi byly Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Turecko a Egypt.
7 let od skalního řícení v Bergellu: cestovní ruch stále trpí

7 let od skalního řícení v Bergellu: cestovní ruch stále trpí

Následky skalního řícení hor Cengalo a Badile roku 2017 pociťuje cestovní ruch ve švýcarském Bergellu dosud.

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Mezinárodní horolezecký filmový festival Teplice nad Metují 22.-25.8. 22.8.
Země živitelka - veletrh České Budějovice, výstaviště 22.-27.8. 22.8.
Soumrak nad Sovincem Sovinec 24.-25.8. 24.8.
Výstava stanů Praha, Letňany 31.5.-25.8. 25.8.
Bonsaje - výstava Praha, Botanická zahrada Univerzity Karlovy 27.8.-1.9. 27.8.
Škola kouzel Sovinec 31.8.-1.9. 31.8.
Bezpečné nábřeží Hradec Králové Integrovaný záchranný systém 5.9.
Kaktusy a sukulenty - výstava Praha, Botanická zahrada Univerzity Karlovy 5.-15.9. 5.9.
Dočesná Žatec 6.-7.9. 6.9.
Pálavské vinobraní Mikulov 6.-8.9. 6.9.

Diskuse

blacksprut сайт зеркало JefferyAmara, 24.8.2024 20:29, 10 příspěvků
casino Dmitrij, 24.8.2024 19:13, 3 příspěvky
Kasino Dmitrij, 24.8.2024 18:52, 1 příspěvek
casino Dmitrij, 24.8.2024 18:30, 1 příspěvek
hry online Jan Kováč, 24.8.2024 18:25, 1 příspěvek
jhieh oembj uexuv sildenafiliums, 24.8.2024 16:30, 120 příspěvků
жесткое русское порно FrankDib, 24.8.2024 16:06, 1 příspěvek
sova обменник JosephGag, 24.8.2024 13:35, 10 příspěvků
The most qualified hemp p... sativa gummies, 24.8.2024 12:52, 2 příspěvky
jivcr isilh fqvqd sildenafiliums, 24.8.2024 10:24, 120 příspěvků

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Běží, má panenko! Horydoly , 23.8.2024 15:50
Letní Letná Horydoly , 17.8.2024 12:06
Kozí mejdan Horydoly , 15.8.2024 1:23
Pražský veletržní areál 2025 Horydoly , 14.8.2024 22:54
Běží, má panenko! Horydoly , 13.8.2024 15:14
I zrakově postižené děti ... Horydoly , 12.8.2024 16:53
Turistů ve středních Čech... Horydoly , 12.8.2024 9:47
MILT Congress 2024 Horydoly , 6.8.2024 16:12