"Pluxee a tedy i Pluxee Česká republika se soustředí výhradně na benefity a rozvoj spokojenosti zaměstnanců. Navazujeme na 30 let působení jako Sodexo na českém trhu a 45 let zkušeností na mezinárodních trzích. V únoru 2024 vstupujeme samostatně na evropskou burzu pod novým jménem, které již nebude patřit do skupiny Sodexo. Díky organizačnímu vyčlenění budeme mít volnější ruku ukázat náš potenciál na rychle se rozvíjejícím se trhu well-beingu pro zaměstnance," vysvětluje Daniel Čapek, generální ředitel Pluxee Česká republika (dříve Sodexo Benefity).
Cílem společnosti Pluxee je být celosvětově první volbou pro firmy, veřejnou správu, obchodníky i spotřebitele, kteří hledají nejlepšího partnera pro zaměstnanecké benefity a angažovanost. Značka slibuje přinášet všem cílovým skupinám více toho, na čem jim skutečně záleží, a otevírat svět příležitostí pro všechny.
Staré smlouvy platí
"Pro naše klienty a jejich zaměstnance se změnou značky provozně nic nemění. Stejně jako dosud jim budeme i nadále poskytovat plný servis v oblasti benefitů. Smlouvy, platnost již vydaných benefitů, poukázek a karet, přístupové údaje do aplikací nebo způsob placení benefity zůstávají stejné. Od ledna však vydáváme naše benefitní produkty pod značkou Pluxee. A samozřejmě se změní naše vizuální identita, která nás posune blíže našim uživatelům," ujišťuje Daniel Čapek s tím, že nový start spojený s rebrandingem je zároveň impulsem k mnoha inovacím.
Pro všechny se stravenkovou kartou připravilo Pluxee překvapení. "Až do 15. února budeme mít 10 % cashback v restauracích po celém Česku. Je to náš dárek všem našim uživatelům k rebrandingu,“ říká Daniel Čapek.
V rámci svého strategického plánu do roku 2025 chce Pluxee:
* Zrychlit rozvoj v oblasti stravovacích a volnočasových benefitů a zejména se více prosadit mezi malými a středními podniky.
* Rozšířit svou nabídku v oblasti well-beingu a řešení na podporu kupní síly a angažovanosti zaměstnanců.
* Usnadnit zaměstnancům svých klientů přístup ke službám prostřednictvím jednotné digitální platformy.
* Snížit do roku 2025 emise uhlíku o 34 % a zároveň dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2035.
"K dosažení těchto cílů budeme každoročně investovat 10 % našeho obratu do technologií. Některé naše služby už proměnou prošly. Například jsme již v minulém roce zvýšili zabezpečení uživatelských účtů, které je nyní na stejné úrovni jako zabezpečení bank," uvádí Daniel Čapek.
Proč Pluxee?
Plux symbolizuje pozitivitu a potvrzuje to, čím jsme a za čím si stojíme: příležitosti, jak vám dát více toho, na čem vám v životě záleží.
X symbolizuje svět příležitostí prostřednictvím personalizovaných a udržitelných zážitků, které nabízíme našim klientům, obchodníkům, uživatelům a zaměstnancům.
Dvojité ee představuje náš byznys – employee engagement (angažovanost zaměstnanců).
Společnost má ve svém portfoliu stravenkové benefity (karty a poukázky), benefity pro volný čas (karty, Cafeteria, poukázky) a dárkové pasy. Na českém trhu má 12 000 klientů, 750 000 uživatelů benefitů a 70 000 partnerských míst, které benefity přijímají.
INFO: Pluxee.cz