Ach jo...
Opět titulek, jako z pořádného bulváru. U žádné fungující firmy nelze klást rovnítko mezi odchod jakéhokoliv zaměstnance a např. absenci propagace! Copak znamená odchod člověka, který je zodpovědný za reklamní aktivity firmy to, že např. cestovka už nevydá katalog (případně stáhne ten starý, nebo přestane inzerovat...?!?) Člověče, vzpamatujte se, to co tu předvádíte, nemá se solidní novinařinou nic společného. Ať už ten člověk odchází nebo ne, nelze to oznamovat takovýmto způsobem (kromě toho, že o informační hodnotě takové zprávy pro naprostou většinu čtenářů lze s úspěchem pochybovat...)! Třeba za ní vůbec náhrada hledána není..., třeba její práci převezme někdo jiný..., nebo za její pozici vzniknou dvě pozice úplně nové... Co vy o tom můžete vědět a ještě z toho dělat závěry...?!?