Cílovou skupinou reklamní kampaně jsou lidé, kteří aktivně tráví odpočinek v přírodě a kteří si zvykli na serveru Horydoly.cz vyhledávat užitečné informace o trasách, tipy na cesty a rady pro nákup sportovního vybavení.
Kampaň potrvá celé září, z toho jeden týden před otevřením obchodu, které je naplánováno na 8. září. Alpinus použil poutavé reklamní formáty na titulní straně serveru i v článcích, jako je například tzv. Billboard 774x80 nebo WideSquare 300x300.
Horydoly.cz vznikly v květnu 2003 jako informační a poradenský outdoorový server s denní aktualizací. Užitečné informace na něm najdou horolezci, vodáci, cyklisté, turisté, cestovatelé i jejich děti. V srpnu 2003 server Horydoly.cz navštívilo přes 6000 unikátních čtenářů, od vzniku serveru v květnu 2003 to bylo již 20 tisíc čtenářů.