Obrázky mají moc vyvolat okamžitou a emocionální reakci. To platí zejména, pokud jde o prezentace.
Dobré obrazy podporují zájem
Přednášející, kteří ve svých prezentacích používají obrázky, získávají více pozornosti, zhlédnutí, návštěvnosti, potenciálních zákazníků a zákazníků. Ve skutečnosti je 90 % informací přenášených do mozku vizuálních a vizuální informace jsou v mozku zpracovávány 60 000x rychleji než text. Takže ať už je vaší další prezentací přednáška, vysvětlující video nebo čtvrtletní schůzka společnosti, pokud využijete sílu obrázků, budete schopni lépe zaujmout a udržet pozornost publika.
Když mluvím o silných obrazech, mám na mysli dobré obrazy. Ne obrázky z obrázků mužů v oblecích s jasnými, vybělenými zuby, kteří se smějí tomu, co vidí na obrazovce počítače. Mluvím o chytrých obrázcích, scénických obrázcích, animovaných obrázcích a obrázcích, které jsou plné barev, života a originality. Obrazy, které nás přenesou do jiné reality, jsou ty, které zanechávají trvalý dojem.
Každý snímek někomu patří
Než půjdeme dál, jedno velké upozornění; existuje maličkost zvaná autorská práva, která může způsobit velký problém. Řekněme, že konečně najdete skvělou fotografii, kterou chcete zahrnout do své prezentace. Pokud používáte knihovnu bezplatných obrázků ve veřejné doméně Creative Commons, můžete je používat zdarma.
Pokud ne, pak máte jen jednu možnost, koupit komerční obrázky.
Obrázky podporují celkový branding vaší prezentace. Jakýkoli obrázek, který použijete, by měl odpovídat vašemu příběhu a vaší značce. Výběr vysoce kvalitních obrázků pro vaši prezentaci, které odpovídají vašim dalším marketingovým aktivům, pomůže vybudovat důvěru a obeznámenost s vaším publikem.
Pokud existuje snímek plný textu a snímek s jedním velkým, krásným obrázkem, který z nich upoutá vaše oči? Byli bychom ochotni se vsadit, že je to obrázek. Použitím relevantních obrázků ve své prezentaci vyžadujete pozornost publika a udržíte je více zaujaté, než by bylo jinak.
Pokud hledáte skvělou a bezplatnou sbírku originálních fotografií, scénických obrázků a abstraktních obrázků, aby vaše další prezentace byla efektivní a poutavá, můžete zkusit Megapixl.
Co se také může stát?
Že s autorskými a vydavatelskými právy na obrazový materiál je to někdy velmi složité, dokládají tři příběhy na Horydoly.cz.
K výročí atentátu na Reinharda Heydricha jsme uveřenili obsáhlý článek, kde a jak se to československým parašutistům podařilo. Česká tisková kancelář po nás následně vymáhala peníze za domnělá práva, která prý má na fotografii rozstřeleného Heydrichova auta. Při tom snímek pořídil na místě neznámý gestapák a Německý spolkový archiv ho uveřejňuje k volnému použití jako historický dokument. To jsme odmítli.
V rámci fotoreportáže z výstavy o totalitní minulosti Československa jsme nafotografovali také vystavený snímek z roku 1968. Česká tisková kancelář si na nás najala německé vymahače, aby nám dokázali, že naše fotografie je nelegální kopie původního snímku. Pohybovali jsme se na hraně autorského práva a nebylo zcela jasné, jak by případně rozhodoval soud. Abychom jednání zjednodušili, za uveřejnění snímku jsme vymahačům zaplatili.
Enviweb.cz ukradl text, fotografie a dokonce i celou grafickou úpravu článku Bém nepodporuje ekologickou dopravu. Po žádosti Horydoly zaplatil dvojnásobný honorář dle ustálené soudní praxe a odeslal ho podle instrukcí redakce na konto Sportovního klubu vozíčkářů Praha.