Každý den lidé nahrají 200 miliónů fotografií na Facebook a 95 miliónů videí a fotografií na Instagram. Zajímavé příběhy se pak ve výsledku ztrácejí v obrovské záplavě selfie nebo fotografií domácích mazlíčků.
![Live for the story. Live for the story.](/zobrazit-obrazek?fileid=61730)
Společnost Canon se proto rozhodla na současnou kulturu, v níž samotné fotografie sdílíme více než příběhy, zareagovat. Hledá osobnost, která by inspirovala k naplnění ducha kampaně Live For The Story a navrátila do popředí vypravěčské umění. Zájemci o tuto jedinečnou práci mohou svoji přihlášku podat prostřednictvím sociální sítě Instagram zapojením se do soutěže s názvem 365 Days of Summer.
Úspěšný kandidát na pozici vypravěče příběhů bude celý rok cestovat za létem po celém světě, přičemž navštíví množství zajímavých destinací, od Lisabonu přes Melbourne až po Brazílii, a představí tak svůj vlastní letní příběh
![S Canonem se fotí zábavně. Canon EOS.](/zobrazit-obrazek?fileid=61720)
Ti, kteří se domnívají, že mají předpoklady inspirovat další k objevení jejich vlastních příběhů, mohou svůj nejpamátnější letní příběh sdílet prostřednictvím Instagramu s hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Posouzení přihlášek proběhne na základě řady hledisek, kdy roli bude hrát i výpravnost snímků a jejich vizuální přitažlivost, originalita a inspirativnost. Všechny žádosti posoudí mimo jiných také herečka, producentka a muzikantka Zoë Kravitz.
![Zoe Kravitz. Zoe Kravitz.](/zobrazit-obrazek?fileid=61729)
Úspěšný kandidát bude rok cestovat po celém světě a v průběhu své práce vyhledá a představí 365 inspirujících příběhů. Vše přitom bude na jeho rozhodnutí, půjde o jeho vlastní příběhy a inspiraci. Součástí nabízené pozice je úhrada veškerých nákladů – a samozřejmě roční prázdniny.
![365 Days od Summer. 365 Days od Summer.](/zobrazit-obrazek?fileid=61728)
"Léto je časem spontánnosti a prožívání okamžiků. Chceme lidi povzbudit k maximálnímu vychutnání každé sekundy, protože jakákoli z nich může přinést ten opravdu nejlepší příběh," vysvětluje ambasadorka kampaně Zoë Kravitz.
![Live For The Story. Live For The Story.](/zobrazit-obrazek?fileid=61727)
"Hledáme někoho, kdo bude inspirovat ostatní, někoho, kdo dokáže realizovat myšlenku ‘Live For The Story’ a dokáže, že každý okamžik má potenciál být důležitý a nezapomenutelný," říká Ladislav Paleček, generální ředitel Canon Česká republika a Slovensko.
![Live For The Story. Live For The Story.](/zobrazit-obrazek?fileid=61726)
Jako inspiraci pro zapojení do projektu vytvořila Zoë Kravitz vlastní příběh léta, který odráží spontánnost jejích oblíbených letních dnů v New Yorku. Pokud chcete sledovat její story a zjistit další podrobnosti o projektu ‘365 Days of Summer’, navštivte www.canon-europe.com/live-for-the-story