Podzimní Sport Prague se bude konat od 1. do 3. září. Středa a čtvrtek jsou určeny pro obchodníky, odborníky a novináře. V pátek bude mít přístup i veřejnost. Přidružená akce Outdoor bude přístupná jen pro odborné návštěvníky.
Obchodníci se v ruchu veltrhu Sport Prague nemohou dohodnout na kontraktech a pořadatel Terinvest jim proto vychází vstříc tim, že uzavře část výstavní plochy prop veřejnost. Vedoucí projektu Outdoor 2004 Daniel Bartoš říká, že standardní veletrhy jsou v Evropě přístupné pouze pro odborníky.
Jak bude velký Sport Prague 2004?
Na podzimním Sport Prague budou vystavovat přibližně dvě stovky firem prezentující 600 sportovních značek. Budou zastupovat především outdoor, fitness, zimni sporty a sportovní oblečeni. Firmy budou prezentovat zboží pro nadcházející sezonu 2005.
Pro koho a jaké firmy bude probíhat souběžná akce Outdoor? Proč by se jí měli obchodníci zúčastnit?
Na výstavě outdoor se bude prezentovat pětadvacet firem se specializovaným sortimentem: stany, spací pytle, batohy, oblečeni pro turistiku a horolezectví, obuv pro turistiku a horolezectví, potřeby pro horolezectví. K tomu proběhnou přednášky a diskuse. Uzavřená část bude určena jen pro obchodní veřejnost. K vidění budou mimo jiné výrobky od Kohlstrom, Pinquin, Sport Tome, Restday, Vavrys, Alpine Pro, Vertical sport, Lasting, Wolfgang, Gala, Bufo Aster a Alpisport.
Proč na Outdoor nesmí veřejnost?
Firmy mají zájem v tomto období o kontraktační veletrh a my jako pořadatel jim zajišťujeme ideální podmínky pro navázání obchodních vztahů.
Semináře už byly součástí programu například na kontraktačních výstavách Alpineshow. Ale nějak se nepodařilo vyvolat o ně větší zájem. Má Outdoor jiný recept?
Oproti Alpineshow jdeme profesionální odbornou cestou. Pro vystavující firmy i návštěvníky je připravena kvalitní výstavní hala s veškerými službami, které si vystavovatel i návštěvník dozajista zaslouží.
Jaký vidíte směr výstavnictví, když lze veškerou nabídku najít na internetu?
Je pravdou, že dnes člověk bezmála vše najde na internetu, ale veletrhy a výstavy mají stále co nabídnout. Lide potřebují mít srovnáni na jednom místě a pod jednou střechou. Konkurence je obrovsky důležitá a veletrh slouží právě ke shlédnutí výrobků na jednom místě. Obchodníci nemají čas objíždět samostatné prezentace jednotlivých firem, a tak také vítají možnost během jednoho či dvou dnů shlédnout sortiment od více výrobců či dovozců. Často je účast prestižní záležitostí a na mezinárodních veletrzích je potřeba ukázat pomocí výstavních expozic velikost a důležitost té či oné firmy. Veletrhy proto jsou a budou jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů firem.