Jako jedinému ze segmentu ekonomických titulů se mu daří oslovovat nové čtenáře, zatímco ostatní ekonomické tituly své čtenáře ztrácejí.
Změnili jsme grafiku a obsah
"Růst čtenářů přikládá redakce týdeníku zejména obsahovým a grafickým změnám, jimiž Profit prošel od podzimu 2006, a efektivnímu cílenému marketingu na podnikatele v segmentu SME (pozn. red.: malé a střední podniky), mimo jiné i prostřednictvím vlastních eventů," domnívá se šéfredaktor Profitu Petr Kučera.
Čtenost časopisů neodpovídá vytištěnému nákladu, protože se zjištuje, kolik lidí časopis vidělo.
Čtenost ekonomických časopisů
Název - 1./2./3. kvartál 2007
Ekonom - 129/129/125 tisíc
Euro - 97/92/81 tisíc
Profit - 54/57/62 tisíc
Os. finance - 61/43/38 tisíc
Zdroj: Mediaprojekt