Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru.
Vyhlašovateli jsou C.O.T. media a Veletrhy Brno.
"S ohledem na vývoj trhu a rostoucí roli moderních technologií jsme upravili parametry některých soutěžních kategorií a nově přistoupili k ocenění nejlepšího startupu v cestovním ruchu,“ uvádí jednatelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová.
V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota – stejně jako v uplynulých ročnících - soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Jako nejlepší letos porota ohodnotila kampaň Jižní Čechy olympijské 2016.
Pomyslné zlato v kategorii Nejlepší turistický produkt si odnesli zástupci Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava za produkt nazvaný Po stopách Lucemburků na jižní Moravě.
Dovolená v Krušných horách s prémiovou nabídkou penzion Dagmar all inclusive, tak zní název produktu společnosti Léčebné lázně Jáchymov, který byl vyhlášen vítězem kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Speciální cenu vydavatelství C.O.T. media si v této kategorii odnesl ředitel Šumavských bylinných lázní za balíček nazvaný On a Ona.
Novinkou desátého ročníku soutěže byla kategorie Startup roku v segmentu cestovního ruchu. Tento titul porotci nakonec přisoudili mobilní aplikaci MyStay, která funguje jako platforma pro komunikaci hosta s hotelem nejen po dobu pobytu, ale dokonce i před ním a po něm.
Poslední kategorií, v níž přihlášené projekty hodnotila odborná porota, byl Nejlepší elektronický projekt. V ní porotce nejvíce oslovila mobilní aplikace Blue Asistent, kterou do soutěže přihlásila cestovní kancelář Blue Style. Speciální cenu poroty si z Brna odvezli zástupci společnosti Uniglobe IC Travel za produkt nazvaný Travel Risk Management.
O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku, do které bylo automaticky zařazeno všech zhruba tisíc cestovních kanceláří působících na českém trhu a disponujících platným pojištěním záruky pro případ úpadku, rozhodovala svými hlasy prostřednictvím speciální webové stránky široká veřejnost. Prvenství z loňského ročníku soutěže obhájila cestovní kancelář Vítkovice Tours, která je největší tuzemskou cestovní kanceláří specializovanou na pobyty na Jadranu.
"Ze srdce děkujeme všem našim klientům, kteří pro nás v soutěži hlasovali. Velmi si vážíme důvěry, kterou do nás vložili i v sezóně 2016 a budeme opět tvrdě pracovat na tom, abychom potvrdili prvenství i v následujícím období," řekl Martin Lehocký, výkonný ředitel Vítkovice Tours. Nabízí CK nejširší nabídku zájezdů do Chorvatska, Černé Hory, Albánie, Slovinska a Itálie. Novinkou pro sezónu 2017 je rozšířená nabídka o pobyty na řeckých ostrovech a rozšíření ubytovacích kapacit v Bulharsku.
GO a REGIONTOUR 2017
Velká cena cestovního ruchu 2017
Co vlastně propaguje český cestovní ruch v roce 2017?
Turisty na jižní Moravě zajímá hlavně Výstaviště Brno
Církevní turistika se prezentuje na Regiontour
Cestovatelský festival GO kamera Brno
Veletrhy GO a Regiontour pro odbornou veřejnost
Brnu patří celé Veletrhy Brno