6 klíčových strategií Justprint pro zvýšení povědomí o značce pomocí tiskového marketingu

6 klíčových strategií Justprint pro zvýšení povědomí o značce pomocí tiskového marketingu
Sportovní lahve na pití.
Autor snímku Freepik
SDÍLEJ:

V době, kdy se digitální marketing často dostává do centra pozornosti, zůstává tiskový marketing mocným nástrojem, jak se hmatatelně spojit s publikem.

Ať už jste majitel malé firmy nebo zkušený obchodník, integrace tiskových strategií do vašeho úsilí o povědomí o značce vás může odlišit od konkurence.

V Justprint jsme na vlastní kůži viděli, jak efektivní může být tiskový marketing. Podělíme se o našich šest klíčových strategií, jak zvýšit povědomí o vaší značce pomocí tiskového marketingu a potisk reklamních předmětů , s nádechem emocionální přitažlivosti, aby byla vaše značka skutečně nezapomenutelná.

1. Vytvořte poutavé vizitky

Vaše vizitka je často prvním fyzickým kontaktním bodem, který má někdo s vaší značkou. Je to malý, ale výkonný nástroj, který dokáže zanechat trvalý dojem.

Poutavá vizitka neposkytuje pouze kontaktní údaje; vyjadřuje osobnost vaší značky, učiní vás zapamatovatelnými a může dokonce podnítit zvědavost ohledně vašeho podnikání. Představte si to jako mini billboard, který se vám vejde do kapsy – takový, který by měl v kupě vyniknout a okamžitě upoutat pozornost.

Zde jsou 4 tipy, jak vytvořit vizitku:

Používejte vysoce kvalitní materiály

Investujte do silného, prémiového kartonu nebo jedinečných povrchových úprav, jako jsou texturované nebo lesklé povlaky. Karta, která se zdá být významná, si s větší pravděpodobností zapamatuje. Zvažte přidání zvýšeného tisku, ražení fólií nebo embosování, abyste své kartě dodali hmatový prvek, který ji odlišuje od ostatních.

Vyberte si jedinečné tvary a velikosti

Místo standardního obdélníku vyzkoušejte vlastní tvar nebo velikost, která odpovídá vaší značce. Představte si kruhy, čtverce nebo dokonce tvar související s vaším oborem. Může vaši kartu učinit ještě zapamatovatelnější a demonstrovat kreativitu a odvahu vaší značky.

Zahrňte výrazné, živé barvy

Používejte jasné, kontrastní barvy, které odrážejí identitu vaší značky a zajišťují, aby vaše karta vynikla. Vyhněte se příliš složitým barevným schématům, která by mohla odvádět pozornost od vaší zprávy.

Zahrňte působivou výzvu k akci

Přidejte výzvu k akci (CTA), která příjemce vyzve k akci, jako je návštěva vašeho webu, zavolání vám nebo naskenování QR kódu pro speciální nabídku.

2. Navrhněte úžasné brožury a letáky

Brožury a letáky jsou všestranné marketingové nástroje, které pomáhají sdělovat podrobné informace o vašich produktech, službách nebo událostech. Jsou ideální pro rozdávání na veletrzích, včetně reklamních kampaní, nebo pro vystavení v oblastech s vysokou návštěvností.

Například online portál horydoly.cz zaměřený na outdoorové aktivity vychází vstříc příznivcům horolezectví, pěší turistiky, cyklistiky, kanoistiky a dalších outdoorových sportů a ukazuje, jak mohou specializované brožury a letáky efektivně cílit na konkrétní zájmy.

Vytvářejte opalovací brožury a letáky pomocí:

  • V souladu s vaší značkou: Zajistěte, aby vizuály byly konzistentní se stylem a barevným schématem vaší značky, abyste posílili rozpoznání značky a její důvěryhodnost.

  • Udržujte to stručné: Používejte jasný, stručný jazyk, který rychle sdělí vaše hlavní body. Vyhněte se zahlcení designu příliš velkým množstvím textu.

  • Zvýraznění klíčových informací: Použijte nadpisy, odrážky a tučný text, aby důležité informace vynikly a aby čtenáři mohli snadno skenovat obsah.

  • Použijte bílé místo: Nebojte se bílých míst; pomáhá zabránit tomu, aby vaše brožury nebo letáky vypadaly přeplněně, a usnadňuje čtení obsahu.

  • Průvodce čtenáře: Ujistěte se, že vaše brožura nebo leták má pro čtenáře jasný a použitelný další krok. Může to být návštěva vašeho webu, přihlášení k odběru newsletteru nebo volání pro další informace.

3. Využijte přímé poštovní kampaně

Na rozdíl od e-mailů nebo reklam na sociálních sítích dorazí přímá pošta fyzicky až na prahu příjemce, což z ní činí mocný nástroj pro upoutání pozornosti a vytvoření nezapomenutelného dojmu. Využitím direct mailu můžete vytvořit personalizovaný zážitek, který vynikne, hlouběji zapojí vaše publikum a přiměje je k akci.

Personalizace je klíčová, pokud jde o efektivní direct mail. Přizpůsobte své odesílatele preferencím nebo dřívějšímu chování příjemce, použijte jeho jméno a zahrňte nabídky, které jsou pro něj konkrétně relevantní.

Vyberte si výrazné barvy, výrazné tvary nebo interaktivní funkce, jako jsou vyskakovací okna, abyste upoutali pozornost a nechali svůj poštovní zásilku vyniknout od ostatních.

Na kvalitě záleží také – investice do prémiového tisku a materiálů může zvýšit vnímanou hodnotu vašeho poštovního zásilky a zanechat trvalý dojem.

4. Investujte do značkového zboží

Při výběru značkového zboží se zaměřte na věci, které jsou nejen kvalitní, ale i praktické. Vybírejte produkty, které budou lidé často používat, jako jsou hrnky, láhve na vodu nebo notebooky, a zajistěte tak pravidelnou viditelnost vaší značky. Čím užitečnější a kvalitnější předmět, tím je pravděpodobnější, že bude zachován a používán.

Položky vyrobené z udržitelných materiálů nebo se zaměřením na snižování odpadu mohou silně rezonovat s rostoucím publikem, které si cení odpovědnosti vůči životnímu prostředí. Vyplatí se také investovat do různého zboží, které uspokojí různé chutě a preference.

Sportovní lahve na pití.

5. Využijte plakáty a bannery

Plakáty a bannery jsou zvláště účinné pro upoutání pozornosti v oblastech s vysokým provozem, ať už na akcích, maloobchodních místech nebo v komunitních prostorách. Dobře navržený plakát nebo banner nejen sděluje důležité informace, ale také posiluje identitu vaší značky prostřednictvím nápadných vizuálů a působivých sdělení.

Chcete-li co nejlépe využít plakáty a bannery, začněte s designem, který upoutá pozornost. Použijte výrazné vizuální prvky a vysoce kontrastní barvy, aby vaše zpráva vynikla na dálku.

Umístěte je do oblastí, kde je vaše cílová skupina s největší pravděpodobností uvidí – na místa s vysokým provozem, jako jsou nákupní centra, místa konání akcí nebo rušné rohy ulic. Pokud propagujete akci nebo prodej, ujistěte se, že plakáty a bannery jsou v dostatečném předstihu, abyste vzbudili očekávání a zvýšili návštěvnost.

6. Zahrňte QR kódy

Začleněním QR kódů do vašich marketingových materiálů poskytujete lidem snadný a interaktivní způsob přístupu k dalšímu obsahu, speciálním nabídkám nebo online zážitkům.

Ujistěte se, že je dostatečně velký, aby se dal snadno naskenovat, ale nepřevyšoval design vašich materiálů. V blízkosti QR kódu uveďte stručný popis nebo výzvu k akci, abyste informovali příjemce o tom, co mohou po naskenování očekávat.

Například "Vyhledejte speciální slevu" nebo "Odemkněte exkluzivní obsah" poskytuje jasné pobídky a nastavuje očekávání.

Závěr

Print marketing zůstává mocným nástrojem pro budování povědomí o značce. Pomocí poutavých vizitek, úžasných brožur, direct mailových kampaní, značkového zboží, plakátů, bannerů a QR kódů můžete pro své publikum vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky.

Redakce Horydoly.cz neovlivňuje komerční sdělení ani jeho obsah.

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

Celkem 0 příspěvků v diskuzi


Být hvězda internetu - hrát v myempire kasinu, následovat trendy

Být hvězda internetu - hrát v myempire kasinu, následovat trendy

Být hvězdou internetu dnes může doopravdy každý. A to nejen díky sociálním sítím a téměř neomezeným datům jak producentů, tak sledovatelů. Je tedy v pořádku využívat čas online jak ke konzumaci obsahu, tak... celý článek

Registrace a přihlášení do sázky Stawki: stručný návod, jak začít

Dámské cyklistické kraťasy: Ideální kousek na sport i na nákup

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Objevte zábavu v online kasinu Rabona: Legální hraní na dosah ruky

Objevte zábavu v online kasinu Rabona: Legální hraní na dosah ruky

Hraní online kasinových her může být nejen zábavné, ale také bezpečné a legální, pokud se vybere správná platforma, na které lze legálně hrát.
Nové české online casino s kryptoměnami

Nové české online casino s kryptoměnami

Podívejte se společně s námi na nejlepší online casino s kryptoměnami, jaké vám aktuální trh nabídne. Protože je nabídku opravdu pestrá, rozhodli jsme se pro vás připravit jedinečný článek, ve kterém si
Fairspin’s Innovative Crypto Gaming: Changing the Future of Online Gambling

Fairspin’s Innovative Crypto Gaming: Changing the Future of Online Gambling

Fairspin, a leading online crypto casino, is reshaping the iGaming industry with its unique blend of cutting-edge technology, premium games, and innovative income streams.
Las Vegas i české online casino: Proč poker hrají profesionální sportovci?

Las Vegas i české online casino: Proč poker hrají profesionální sportovci?

Hraní pokeru je dnes seriózní profesí a dokonce dobře placenou! Poker je stále častěji akceptován jako sport. A také se do něj stále častěji pouští sportovci z jiných odvětví. Má to nějaký konkrétní
Bojujte proti komárům přírodní cestou

Bojujte proti komárům přírodní cestou

S příchodem teplých letních dnů nás často obtěžují komáři, kteří mohou pořádně znepříjemnit chvíle strávené venku. Navíc komáři mohou přenášet různé nemoci, a proto je důležité se před nimi účinně chránit.

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Prague Pride Praha 5.-11.8. Festival homosexuálů 5.8.
Yachtfestival - veletrh Německo, Hamburg 6.-8.8. Lodě a čluny 6.8.
Hodokvas rytíře Kobylky Sovinec 10.-11.8. Středověký jarmark 10.8.
Polovníctvo a rybárstvo - veletrh Nitra, Agrokomplex 15.-18.8. 15.8.
Parník do Mělníka Praha, Rašínovo nábřeží 18.8. 07:00
Mezinárodní horolezecký filmový festival Teplice nad Metují 22.-25.8. 22.8.
Země živitelka - veletrh České Budějovice, výstaviště 22.-27.8. 22.8.
Výstava stanů Praha, Letňany 31.5.-25.8. 25.8.
Bonsaje - výstava Praha, Botanická zahrada Univerzity Karlovy 27.8.-1.9. 27.8.
Škola kouzel Sovinec 31.8.-1.9. 31.8.

Diskuse

Zajímavé novinky. Prkoš, 6.8.2024 17:23, 2 příspěvky
recenze kasina Honza, 5.8.2024 19:20, 8 příspěvků
recenze kasina Adam Jonas, 5.8.2024 14:33, 8 příspěvků
Záplava - odkaz na fotku Horydoly, 5.8.2024 0:42, 4 příspěvky
Záplava Šlojíř, 4.8.2024 11:14, 4 příspěvky
Záplava Šlojíř, 4.8.2024 11:08, 4 příspěvky
Hrát ruletu v kasinu a my... Honza, 2.8.2024 16:45, 8 příspěvků
Hrát ruletu v kasinu a my... Michael Beranek, 2.8.2024 16:06, 8 příspěvků
Stawki Adam, 2.8.2024 12:26, 1 příspěvek
Zajímavé novinky. Honza, 2.8.2024 11:30, 2 příspěvky

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

MILT Congress 2024 Horydoly , 6.8.2024 16:12
Medvedie dni Horydoly , 26.7.2024 22:40
O přítomnosti, která je m... milan šupa, 25.7.2024 19:39
Dovolená na vodě ve střed... Horydoly Open, 21.7.2024 2:16
Zpravodaj akcí ve střední... Horydoly Open, 21.7.2024 2:07
Opět bude vyprodáno Horydoly , 16.7.2024 12:52
Příroda jako lék Horydoly , 16.7.2024 2:25
Cestování zvyšuje rizikov... Horydoly , 11.7.2024 13:53