Print 2.0 je strategie HP k vytváření aktuálních tiskových úloh a profesionálního obsahu, který je čím dál více přesouván z počítače na web. Zaměřuje se na tři oblasti: vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP pro všechny typy zákazníků a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace, které zvýší rychlost tisku a sníží tiskové náklady pro náročnější trhy.
Společnost Hewlett-Packard zahájila druhou fázi integrované globální marketingové kampaně s názvem What do you have to say? (Co můžete říci?) v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika).
Jak jsem to dělal já
V čele se zakladatelem firmy Burton Snowboards Jake Burtonem je kampaň zaměřená na menší a střední podnikatele (SBS) s cílem poskytnout jim inspirativní myšlenky i prostředky k vybudování jména a značky.
Jake Burton a jeho výkonný tým s nimi sdílejí své podnikatelské zkušenosti a odborné znalosti na webové stránce.
Návštěvníci stránek si mohou přečíst, jak Jake Burton dovedl své podnikání od základní myšlenky ke světoznámé značce, a základní principy a technologie, které provázely jeho cestu mezi nejznámější výrobce snowboardů.
Bez tiskárny se nikam nehnete
Senior vice president pro globální marketing Burtonu Bryan Johnston vysvětluje, jak tiskové a profesionální marketingové materiály napomohly k rozvoji značky Burton. IT ředitelka Kelly Sheridan objasňuje roli informačních technologií a tisku, kterou hrály v rozvoji a růstu Burtonu.
"Burton Snowboards je fantastický příběh úspěchu, úskalí a triumfů, které Jake a jeho tým zažili, když budovali svou firmu od samých začátků," říká víceprezidentka HP pro marketing divize Imaging & Printing Group v regionu EMEA Rebekah O’Flaherty.