Hannah National Geographic

Hannah National Geographic
SDÍLEJ:
Známá značka klestí cestu do Evropy
Jak na to Kdo to bude kupovat

Cílovou skupinou jsou příznivci a obdivovatelé aktivního životního stylu, muži a ženy v poměru 60:40, ve věku od pětadvaceti do čtyřiceti let, střední a vyšší příjmová skupina. Identifikace se značkou je pro ně poměrně důležitá.

Typologie konkrétního zákazníka: Vysokoškolák z Olomouce, ženatý, s jedním potomkem, má zájem o sport, dobrodružství a cestování.

Kolik to bude stát

Doporučené ceny bund: Cruiser 4580 Kč, Escort 3490 Kč, Radiant 3990 Kč, Range 3690 Kč, Avenger 1890 Kč, Sandy 3660 Kč, Prima 1760 Kč.

Doporučená cena vesty: Gap 1290 Kč.

Co je National Geographic Society

Organizace zatím podporovala více než sedm tisíc expedic, nyní je to okolo pěti set projektů ročně. Mezi legendární se zařadily například prvovýstup na Mount Everest, nalezení vraku Titaniku, nebo objev zaniklého indiánského města Machu Picchu.

Český výrobce sportovního oblečení Hannah je od loňska držitelem licence National Geographic Society. Znamená to, že může používat její logo na svém oblečení.

První letní kolekce obsahovala trička s logy odvozenými z činnosti National Geographic Society. Teď přicházejí na trh zimní bundy.

Zeptali jsme se proto ředitele Hannahu Jana Reitspiese, marketingové ředitelky Julie Brožové a projektového specialisty Filipa Komorouse, co znamená příchod značky National Geographic do jejich plzeňské firmy.

Proč jste si vybrali právě National Geographic?

Komorous: National Geograpic Society představuje ohromnou a důvěryhodnou historii. Byla založena už roku 1888. Máme tady unikátní vznik značky, pod kterou je silný příběh. Všichni víme, že dnes se nejdříve postaví značka, vymýšlí se k ní příběh a dělají se zpětné marketingové aktivity. National Geographic je přesně opačná. Komerční licence jsou záležitostí posledních deseti let v Americe a pět let v Evropě a jsou podloženy předchozími reálnými výsledky.

Předpokládám, že kvalita triček či bund zůstane stejná, ale značkové s logem National Geographic bude dražší.

Komorous: Vyrábíme pouze značkové oblečení, takže srovnání bude trochu těžší. Kdybychom se zaměřili na konkurenci, tak špičkové značky budou vždy o něco dražší, než je náš National Geographic. Cenově není nikterak nadhodnocená, protože ji teprve zavádíme na trh.

Ptám se na to, o kolik je dražší oblečení s nápisem National Geographic, než se značkou Hannah, pokud se jedná o zboží stejné kvality.

Komorous: Nerozumím otázce. Je však nutno podotknout, že s každou značkou cílíme na jiný segment trhu. Tudíž nemůžeme srovnávat jenom technologické parametry, protože každý produkt je určen pro jinou cílovou skupinu. Je určen pro jiné použití a toto srovnání by bylo zavádějící.

Brožová: Kvalitu musíme udržovat přinejmenším srovnatelnou se zahraničím a cenu držet nižší. To je naše výhoda.

O kolik procent zdraží licence National Gegraphic vybavení Hannah?

Komorous: Licence se během následující doby nezdraží a nepředpokládáme tedy ani zdražení výrobků.

V jakých řádech se pohybují licenční poplatky?

Reitspies: Licence se platí v řádech desítek tisíc dolarů na rok. Navíc odvádíme z ceny každého výrobku necelých deset procent.

Jaký přínos má značka National Geographic pro Hannah?

Reitspies: Podle seriózních průzkumů má National Geographic Society dvě stě miliónů příznivců na celém světě, v Česku to bude okolo dvou set tisíc. A to jsou naši potencionální zákazníci.

Brožová: Odborný zákazník se orientuje v technických parametrech oblečení a použitých materiálech. Známá značka mu navíc dodá k výrobku důvěru.

Komorous: Je to nejautentičtějí značka v oborech adventure a travel.

Co to znamená konkrétně?

Reitspies: Je to dlouhodobější záležitost, ale spojujeme osmdesát procent očekávaného nárůstu prodeje do zahraničí právě se značkou National Geographic.

Komorous: Největší nárůst očekáváme v kolekcích let 2006 a 2007. Letní i zimní kolekce roku 2004 jsou pilotní a zaváděcí. Distribuujeme je na všech trzích středovýchodní Evropy. Chceme se také díky této značce stát evropskou firmou. Zatím tvoří náš export 50 % objemu prodeje, chceme však exportovat větší část naší produkce. Nemůžeme se spoléhat jen na český trh.

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

A CO BUDE DÁL.....
Vše je jasné HANNAH se chce stát evropskou firmou a prodávat určitě za evropské ceny,ALE my češi nemáme evropské platy!!! Zatím pozoruji neustálý růst cen veškerého outdoorového vybavení... snad jen Campingas zatím nezdražil propan-butanové bomby,díky Bohu,alesponˇ jedna vlaštovka...
Reaguj
Celkem 1 příspěvek v diskuzi


Polabí AKTUÁLNĚ 2024

Polabí AKTUÁLNĚ 2024

PARDUBICE Rovinaté Polabí skrývá, poodhaluje a někdy dokonce nestydatě ukazuje svoji krásu. Přinášíme krátké zprávy z tohoto úrodného a zajímavého kraje.... celý článek

Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024

ŠPINDLERŮV MLÝN Přinášíme turistické novinky z Krkonoš - nejvyšších českých hor, národního parku a eldoráda outdoorových nadšenců.
Vítek prodal skiareál Crans Montana

Vítek prodal skiareál Crans Montana

Společnost CPI Property Group miliardáře Radovana Vítka prodala lyžařský resort Crans Montana ve Švýcarsku. Hrubá hodnota transakce je přes 100 milionů švýcarských franků (v přepočtu více než 2,5 miliardy českých
Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Umělá inteligence mění svět outdoorových aktivit a cestování mnoha způsoby. Uvádíme inspirativní příklady.
Polabí AKTUÁLNĚ 2024

Polabí AKTUÁLNĚ 2024

PARDUBICE Rovinaté Polabí skrývá, poodhaluje a někdy dokonce nestydatě ukazuje svoji krásu. Přinášíme krátké zprávy z tohoto úrodného a zajímavého kraje.
Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

AKTUALIZACE Největší seznam půjčoven lodí na českých a slovenských řekách. Přidáváme významné půjčovny v dalších vodácky atraktivních zemích. Půjčit si můžete kánoe, kajaky, rafty, nafukovací kánoe, nebo třeba pramice.

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Zubačka - modelová sobota Tanvald Nostalgický vlak 3.8.
Bezdružické parní léto Bezdružice, nádraží 3.-4.8. Nostalgický vlak 3.8.
Hradní slavnost Pirkštejn 3.8.
Prague Pride Praha 5.-11.8. Festival homosexuálů 5.8.
Yachtfestival - veletrh Německo, Hamburg 6.-8.8. Lodě a čluny 6.8.
Hodokvas rytíře Kobylky Sovinec 10.-11.8. Středověký jarmark 10.8.
Polovníctvo a rybárstvo - veletrh Nitra, Agrokomplex 15.-18.8. 15.8.
Napoleonské dny Slavkov 16.-18.8. 16.8.
Země živitelka - veletrh České Budějovice, výstaviště 22.-27.8. 22.8.
Soumrak nad Sovincem Sovinec 24.-25.8. 24.8.

Diskuse

INU Honza, 19.7.2024 14:00, 8 příspěvků
Zajímavé novinky. Honza, 18.7.2024 10:05, 1 příspěvek
Nehody automobilistů s cy... Horydoly, 18.7.2024 9:37, 7 příspěvků
INU Honza, 17.7.2024 21:06, 1 příspěvek
anet anet, 17.7.2024 8:57, 2 příspěvky
INU Honza, 16.7.2024 19:49, 7 příspěvků
INU Honza, 15.7.2024 20:48, 1 příspěvek
Faberlic zkušenosti Denhid, 15.7.2024 0:45, 4 příspěvky
Nehody automobilistú s cy... Bretislav Polák, 14.7.2024 18:21, 7 příspěvků
Pro někoho jsou tyto fayal, 14.7.2024 13:44, 2 příspěvky

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Dovolená na vodě ve střed... Horydoly Open, 21.7.2024 2:16
Zpravodaj akcí ve střední... Horydoly Open, 21.7.2024 2:07
Opět bude vyprodáno Horydoly , 16.7.2024 12:52
Příroda jako lék Horydoly , 16.7.2024 2:25
Cestování zvyšuje rizikov... Horydoly , 11.7.2024 13:53
Parním vlakem Českým rájem Horydoly , 9.7.2024 23:09
Sex ve třech zažívá boom Horydoly , 27.6.2024 13:58
Barefoot pro volný čas Horydoly , 26.6.2024 12:38