![Polabí AKTUÁLNĚ 2024 Polabí AKTUÁLNĚ 2024](/uploads/sources/turistika/koupani/polabi/kojetice/c65a636b1ab7aaa394466dfd24473809_img-20210718-105550197-jpg.jpg?width=200&height=134&fit=true)
Hannah National Geographic
![Hannah National Geographic Hannah National Geographic](/uploads/sources/perex/brozova_julie.jpg?width=500&height=300&fit=true)
Cílovou skupinou jsou příznivci a obdivovatelé aktivního životního stylu, muži a ženy v poměru 60:40, ve věku od pětadvaceti do čtyřiceti let, střední a vyšší příjmová skupina. Identifikace se značkou je pro ně poměrně důležitá.
Typologie konkrétního zákazníka: Vysokoškolák z Olomouce, ženatý, s jedním potomkem, má zájem o sport, dobrodružství a cestování.
Kolik to bude státDoporučené ceny bund: Cruiser 4580 Kč, Escort 3490 Kč, Radiant 3990 Kč, Range 3690 Kč, Avenger 1890 Kč, Sandy 3660 Kč, Prima 1760 Kč.
Doporučená cena vesty: Gap 1290 Kč.
Co je National Geographic SocietyOrganizace zatím podporovala více než sedm tisíc expedic, nyní je to okolo pěti set projektů ročně. Mezi legendární se zařadily například prvovýstup na Mount Everest, nalezení vraku Titaniku, nebo objev zaniklého indiánského města Machu Picchu.
Český výrobce sportovního oblečení Hannah je od loňska držitelem licence National Geographic Society. Znamená to, že může používat její logo na svém oblečení.
První letní kolekce obsahovala trička s logy odvozenými z činnosti National Geographic Society. Teď přicházejí na trh zimní bundy.
Zeptali jsme se proto ředitele Hannahu Jana Reitspiese, marketingové ředitelky Julie Brožové a projektového specialisty Filipa Komorouse, co znamená příchod značky National Geographic do jejich plzeňské firmy.
Proč jste si vybrali právě National Geographic?
Komorous: National Geograpic Society představuje ohromnou a důvěryhodnou historii. Byla založena už roku 1888. Máme tady unikátní vznik značky, pod kterou je silný příběh. Všichni víme, že dnes se nejdříve postaví značka, vymýšlí se k ní příběh a dělají se zpětné marketingové aktivity. National Geographic je přesně opačná. Komerční licence jsou záležitostí posledních deseti let v Americe a pět let v Evropě a jsou podloženy předchozími reálnými výsledky.
Předpokládám, že kvalita triček či bund zůstane stejná, ale značkové s logem National Geographic bude dražší.
Komorous: Vyrábíme pouze značkové oblečení, takže srovnání bude trochu těžší. Kdybychom se zaměřili na konkurenci, tak špičkové značky budou vždy o něco dražší, než je náš National Geographic. Cenově není nikterak nadhodnocená, protože ji teprve zavádíme na trh.
Ptám se na to, o kolik je dražší oblečení s nápisem National Geographic, než se značkou Hannah, pokud se jedná o zboží stejné kvality.
Komorous: Nerozumím otázce. Je však nutno podotknout, že s každou značkou cílíme na jiný segment trhu. Tudíž nemůžeme srovnávat jenom technologické parametry, protože každý produkt je určen pro jinou cílovou skupinu. Je určen pro jiné použití a toto srovnání by bylo zavádějící.
Brožová: Kvalitu musíme udržovat přinejmenším srovnatelnou se zahraničím a cenu držet nižší. To je naše výhoda.
O kolik procent zdraží licence National Gegraphic vybavení Hannah?
Komorous: Licence se během následující doby nezdraží a nepředpokládáme tedy ani zdražení výrobků.
V jakých řádech se pohybují licenční poplatky?
Reitspies: Licence se platí v řádech desítek tisíc dolarů na rok. Navíc odvádíme z ceny každého výrobku necelých deset procent.
Jaký přínos má značka National Geographic pro Hannah?
Reitspies: Podle seriózních průzkumů má National Geographic Society dvě stě miliónů příznivců na celém světě, v Česku to bude okolo dvou set tisíc. A to jsou naši potencionální zákazníci.
Brožová: Odborný zákazník se orientuje v technických parametrech oblečení a použitých materiálech. Známá značka mu navíc dodá k výrobku důvěru.
Komorous: Je to nejautentičtějí značka v oborech adventure a travel.
Co to znamená konkrétně?
Reitspies: Je to dlouhodobější záležitost, ale spojujeme osmdesát procent očekávaného nárůstu prodeje do zahraničí právě se značkou National Geographic.
Komorous: Největší nárůst očekáváme v kolekcích let 2006 a 2007. Letní i zimní kolekce roku 2004 jsou pilotní a zaváděcí. Distribuujeme je na všech trzích středovýchodní Evropy. Chceme se také díky této značce stát evropskou firmou. Zatím tvoří náš export 50 % objemu prodeje, chceme však exportovat větší část naší produkce. Nemůžeme se spoléhat jen na český trh.
Diskuse
Diskuze k článku
A CO BUDE DÁL.....
![Polabí AKTUÁLNĚ 2024 Polabí AKTUÁLNĚ 2024](/uploads/sources/turistika/koupani/polabi/kojetice/c65a636b1ab7aaa394466dfd24473809_img-20210718-105550197-jpg.jpg?width=200&height=134&fit=true)
Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?
Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku
Nejčtenější články
![Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024 Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024](/uploads/sources/cyklo/regiony/krkonose/janskelazne/d23fd639e8b2a1ee2f6dec681f476938_007-skiresort-2017-large-jpg.jpg?width=84&height=84&fit=true)
Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024
![Vítek prodal skiareál Crans Montana Vítek prodal skiareál Crans Montana](/uploads/sources/lyze/sjezd/image/8e4f064d0ae8f0a4c5d06d8e42dca4f7_lb-horydoly-jpg.jpg?width=84&height=84&fit=true)
Vítek prodal skiareál Crans Montana
![Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování? Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?](/uploads/sources/publikace/reklama/wallmuralia/ea91c80c3565b6db414b211931adf338_marina-dubaj-jpg.jpg?width=84&height=84&fit=true)
Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?
![Polabí AKTUÁLNĚ 2024 Polabí AKTUÁLNĚ 2024](/uploads/sources/turistika/koupani/polabi/kojetice/c65a636b1ab7aaa394466dfd24473809_img-20210718-105550197-jpg.jpg?width=84&height=84&fit=true)
Polabí AKTUÁLNĚ 2024
Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku
Regiony
Kalendář akcí Zobrazit všechny akce
AKCE | KDE | INFO | KDY | ČAS |
---|---|---|---|---|
Zubačka - modelová sobota | Tanvald | Nostalgický vlak | 3.8. | |
Bezdružické parní léto | Bezdružice, nádraží | 3.-4.8. Nostalgický vlak | 3.8. | |
Hradní slavnost | Pirkštejn | 3.8. | ||
Prague Pride | Praha | 5.-11.8. Festival homosexuálů | 5.8. | |
Yachtfestival - veletrh | Německo, Hamburg | 6.-8.8. Lodě a čluny | 6.8. | |
Hodokvas rytíře Kobylky | Sovinec | 10.-11.8. Středověký jarmark | 10.8. | |
Polovníctvo a rybárstvo - veletrh | Nitra, Agrokomplex | 15.-18.8. | 15.8. | |
Napoleonské dny | Slavkov | 16.-18.8. | 16.8. | |
Země živitelka - veletrh | České Budějovice, výstaviště | 22.-27.8. | 22.8. | |
Soumrak nad Sovincem | Sovinec | 24.-25.8. | 24.8. |
Diskuse
INU | Honza, 19.7.2024 14:00, 8 příspěvků |
Zajímavé novinky. | Honza, 18.7.2024 10:05, 1 příspěvek |
Nehody automobilistů s cy... | Horydoly, 18.7.2024 9:37, 7 příspěvků |
INU | Honza, 17.7.2024 21:06, 1 příspěvek |
anet | anet, 17.7.2024 8:57, 2 příspěvky |
INU | Honza, 16.7.2024 19:49, 7 příspěvků |
INU | Honza, 15.7.2024 20:48, 1 příspěvek |
Faberlic zkušenosti | Denhid, 15.7.2024 0:45, 4 příspěvky |
Nehody automobilistú s cy... | Bretislav Polák, 14.7.2024 18:21, 7 příspěvků |
Pro někoho jsou tyto | fayal, 14.7.2024 13:44, 2 příspěvky |
Fórum Zobrazit všechny příspěvky
Dovolená na vodě ve střed... | Horydoly Open, 21.7.2024 2:16 |
Zpravodaj akcí ve střední... | Horydoly Open, 21.7.2024 2:07 |
Opět bude vyprodáno | Horydoly , 16.7.2024 12:52 |
Příroda jako lék | Horydoly , 16.7.2024 2:25 |
Cestování zvyšuje rizikov... | Horydoly , 11.7.2024 13:53 |
Parním vlakem Českým rájem | Horydoly , 9.7.2024 23:09 |
Sex ve třech zažívá boom | Horydoly , 27.6.2024 13:58 |
Barefoot pro volný čas | Horydoly , 26.6.2024 12:38 |