Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou

Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou
Kraťasy Maloja.
Autor snímku Maloja
SDÍLEJ:

Distributoři sportovního zboží Sport Koncept a Level sloučili své aktivity. Zastupují značky, které jsou špičkou ve svém segmentu, a jejich spojením vzniká holding s pracovním názvem Level sport koncept. Značky Kjus, Poc, Leki a další jsou teď pod jednou střechou.

Na trhu se tak vyvíjí silná distribuce s komplexní nabídkou sportovních značek pro stávající i nové zákazníky. Cílem je zajistit optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby v oblasti podpory maloobchodního prodeje.

"Spojením vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón na poli sportovního velkoobchodu. Jedná se o významný krok, který posílí společnou pozici a především umožní poskytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká Martin Beránek, obchodní ředitel nového holdingu.

Dále předpokládá, že kromě konkurenčních výhod a synergie, vycházejících ze spojení dvou vzájemně se doplňujících produktových portfolií, přináší spojení možnost zlepšení struktury nákladů a především nové možnosti dalšího růstu.

"V dnešní ekonomicky hektické době, je sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem. Obě společnosti zastupují velmi silné značky, které jsou mnohdy lídry na trhu a i nová společnost má ambice stát se lídrem. A to nejenom v České republice."

Společnost Sport Koncept patří od roku 1990 mezi nejvýznamnější firmy působící v oblasti dovozu a velkoobchodního prodeje sportovního zboží V České a Slovenské republice. Jde cestou výhradního zastoupení a distribuce sportovního zboží předních světových značek LEKI, KÄSTLE, SH+, SWANS, CANADA GOOSE, MALOJA, MICO, ROHNER, SALTO, POINT DRY, GO SYSTEM a BARTH. S orientací na oblast outdoorového, lyžařského a snowboardového vybavení, ale i vybavení pro aktivně trávený volný čas představuje významného partnera pro úspěšné obchodníky se sportovním zbožím, servisy, sportovní kluby a svazy.

Level je obchodní společnost založená v roce 1992. V současné době má dva hlavní předměty podnikání. Prvním je velkoobchod se sportovním zbožím a distribucí výhradně zastoupených značek KJUS, POC a REWOOLUTION pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. Druhým je office coffee service, který pod ochrannou známkou Nápojová Ambulance poskytuje na celém území České republiky.

Horydoly.czAktuální katalogy stáhněte v rubrice TRAFIKA

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

opět neoznacená reklama

No dobře, když myslíš, tak tedy asi fakt platí verze a).

Pokud skutečně nejsi schopen roslišit neutrální sdělení (které vůbec nemusí být suché), od jednoznačně PR textu (což je v tomto případě krystalický příklad), tak jsme se alespoň dobrali nějakého resumé a tahle krátká diskuze měla nějaký smysl.

Hezký den

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 10:37
Reaguj
opět neoznacená reklama

Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem zprávu sám editoval a připravil do vydání, můžu být konkrétní:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

Ony opravdu jsou špičkou ve svém segmentu.

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

Ono to tak opravdu je. Oproti mnohým jiným šudlalům, kteří se tady snaží víceméně na koleně prodávat různé značky ze světa, tak tahle distribuce je velká a profesinální. 

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

To souvisí s předchozí větou.

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

Obchodní ředitel se netají se svými ambicemi. Prostě to tak říká. Do toho mu nemůžu (a samozřejmě ani nechci) mluvit.

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

Viz předchozí věta.

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

Viz předchozí věta.

Uznávám, není to suchý odstavec o sloučení dvou firem a ani kritické hodnocení jejich ekonomicko-spotřebitelko-distribuční činnosti. Ani jedno však nebylo cílem tohoto textu.

Sport Koncept dříve u nás inzeroval, především když zastupoval Schöffel, což už nedělá. Level u nás neinzeroval nikdy.

Reaguj
opět neoznacená reklama

„Normální“ sdělení a užitečná informace by bylo: firmy A a B se sloučily, nová firma teď bude zastupovat ty a ty značky.

Ale formulace:

-          značky, které jsou špičkou ve svém segmentu

-          silná distribuce s komplexní nabídkou

-          optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby

-          vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón

-          skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel

-          sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.

To je zcela očividně reklamní sdělení a PR vycpávka. A není divu, když text dodal přímo ředitel PR agentury.

Slušná média, která chtějí být věrohodná, by takové texty bud’ nezveřejnila nebo jasně označila jako PR, inzerce apod.

Ty jsi tedy asi buď za a) naivně nerozpoznal, že Ti PR agentura podstrčila reklamní text. Pak jsi pro PR šíbry snadná kořist a jsi nevěrohodný v tom, že i u všech dalších příspěvků lze mít pochybnost, že v nich je skrytá reklama a něčí obchodní zájem. Nebo platí za b), že jsi si toho velmi dobře vědom, ale obchodní zájmy převážily (Sport Koncept inzeruje poměrně pravidelně, že?) a pak je to ještě horší, když to nejsi ochoten připustit a klameš tak své čtenáře zcela záměrně.

To myslím to nevěrohodností.

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 29.9.2014 09:22
Reaguj
opět neoznacená reklama

Zdravím Jakube! Co shledáváš skrytě reklamního na obyčejné "podnikovce"? Já to považuji za zprávu, že se sloučily dvě významné firmy do jednoho podniku a pro mnoho lidí je to užitečná informace.

Nevěrohodné? V čem nemáme pravdu?

Reaguj
opět neoznacená reklama

Zcela nepokryte PR, aniž bych si všiml jakéhokoliv označení, že jde o reklamu! Další doklad o neverohodnosti zde publikovaných informací. 

  • Autor Jakub Havel
  • Datum a čas 26.9.2014 16:58
Reaguj
Celkem 5 příspěvků v diskuzi


Jaro začíná 20. března pozdě odpoledne

Jaro začíná 20. března pozdě odpoledne

Jarní rovnodennost nastává v okamžiku, kdy střed slunečního kotouče stane přesně nad rovníkem a Slunce vstoupí do znamení Berana. Den a noc jsou stejně dlouhé (12 hodin). Od této chvíle se Slunce vrací... celý článek

Stěhování firmy je citlivá logistická operace

Holiday World: regiony a gastronomie jako klíčový pilíř turismu

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Turistpropag: 10. ročník mohl být poslední

Turistpropag: 10. ročník mohl být poslední

Soutěžní přehlídka propagačních materiálů cestovního ruchu Turistpropag vstoupila do desátého ročníku. Nejvíce cen v různých kategoriích posbíraly Jeseníky. "Končím s pořadatelstvím, je to stále těžší," říká organizátor Pavel Hlaváč. "Zde někdo koupí
Stěhování firmy je citlivá logistická operace

Stěhování firmy je citlivá logistická operace

Stěhovací službu obvykle vnímáme, jen když se stěhujeme do nového bytu. Jenže daleko více se stěhují firmy. Do nových objektů se přesouvají kanceláře, dílny, obchody i celé továrny.
Jaro začíná 20. března pozdě odpoledne

Jaro začíná 20. března pozdě odpoledne

Jarní rovnodennost nastává v okamžiku, kdy střed slunečního kotouče stane přesně nad rovníkem a Slunce vstoupí do znamení Berana. Den a noc jsou stejně dlouhé (12 hodin). Od této chvíle se Slunce vrací
Co všechno lze v moderním obchodě automatizovat a ušetřit?

Co všechno lze v moderním obchodě automatizovat a ušetřit?

Automatizace v moderním obchodě může pokrývat široké spektrum procesů, které nejen že zvyšují efektivitu, ale také snižují provozní náklady. Kde začít, aby vám automatizace přinesla co nejrychleji výsledky?
Holiday World: regiony a gastronomie jako klíčový pilíř turismu

Holiday World: regiony a gastronomie jako klíčový pilíř turismu

Nejnovější trendy v cestování, aktuální preference turistů nebo aktivity Česka na podporu cestovního ruchu. To je jen malý výčet toho, co nabízí jeden z největších tuzemských veletrhů cestovního ruchu HOLIDAY WORLD &

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Regiony České republiky - veletrh Lysá nad Labem 10.-13.4. 10.4.
Prvý parný deň Bratislava, Železničné múzeum 12.4.
Dampftoktreffen Německo, Dresden, Verkehrsmuseum 12.-13.4. Parní lokomotivy 12.4.
Myslivost a příroda - veletrh Kroměříž, Výstaviště 12.-13.4. 12.4.
Matějská pouť Praha, Holešovice 22.2.-13.4. 13.4.
Soutěž o nejlepšího velikonočního beránka Nové Strašecí, Muzeum T.G.M. 16.4. 17:00
Velikonoce v hornickém domku Příbram, muzeum 7.-20.4. 20.4.
Velikonoce Česko 21.4.
Neznámá země Zlín 22.-30.4. Cestovatelský festival 22.4.
Flora - veletrh Olomouc 24.-27.4. 24.4.

Diskuse

hory Atlas Klekí Petra, 11.4.2025 18:43, 2 příspěvky
hory Atlas Michal, 11.4.2025 17:34, 2 příspěvky
Za co bože za co trestáš ... Horydoly - Kuba Turek, 11.4.2025 13:39, 7 příspěvků
Za co bože za co trestáš ... Purkrabí, 11.4.2025 12:53, 7 příspěvků
Proboha . . . . ..., 11.4.2025 11:38, 52 příspěvků
Za co bože za co trestáš ... Honza, 11.4.2025 11:00, 7 příspěvků
Za co bože za co trestáš ... Purkrabí, 11.4.2025 10:48, 7 příspěvků
CHS Horydoly, 10.4.2025 9:51, 7 příspěvků
CHS Matej Albert Fisar, 10.4.2025 0:32, 7 příspěvků
Proboha . . . . Honza, 9.4.2025 11:01, 52 příspěvků

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Re: Pražský veletržní areál Horydoly , 10.4.2025 0:45
Jak Bosch eBike Systems s... Horydoly , 7.4.2025 11:00
Špindlerův Mlýn startuje ... Horydoly , 5.4.2025 0:33
Prahou proběhne 16 tisíc ... Horydoly , 4.4.2025 19:01
Veletrhy Ostrava Horydoly Open, 3.4.2025 21:36
Křivoklátské lesy Horydoly , 2.4.2025 13:29
Polička? Věda nebo Veliko... Horydoly , 24.3.2025 0:53
Prague Bike Fest Na Výsta... Horydoly Open, 20.3.2025 22:13