Sport Koncept a Level shromáždily sportovní značky pod jednou střechou
Distributoři sportovního zboží Sport Koncept a Level sloučili své aktivity. Zastupují značky, které jsou špičkou ve svém segmentu, a jejich spojením vzniká holding s pracovním názvem Level sport koncept. Značky Kjus, Poc, Leki a další jsou teď pod jednou střechou.
Na trhu se tak vyvíjí silná distribuce s komplexní nabídkou sportovních značek pro stávající i nové zákazníky. Cílem je zajistit optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby v oblasti podpory maloobchodního prodeje.
"Spojením vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón na poli sportovního velkoobchodu. Jedná se o významný krok, který posílí společnou pozici a především umožní poskytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká Martin Beránek, obchodní ředitel nového holdingu.
Dále předpokládá, že kromě konkurenčních výhod a synergie, vycházejících ze spojení dvou vzájemně se doplňujících produktových portfolií, přináší spojení možnost zlepšení struktury nákladů a především nové možnosti dalšího růstu.
"V dnešní ekonomicky hektické době, je sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem. Obě společnosti zastupují velmi silné značky, které jsou mnohdy lídry na trhu a i nová společnost má ambice stát se lídrem. A to nejenom v České republice."
Společnost Sport Koncept patří od roku 1990 mezi nejvýznamnější firmy působící v oblasti dovozu a velkoobchodního prodeje sportovního zboží V České a Slovenské republice. Jde cestou výhradního zastoupení a distribuce sportovního zboží předních světových značek LEKI, KÄSTLE, SH+, SWANS, CANADA GOOSE, MALOJA, MICO, ROHNER, SALTO, POINT DRY, GO SYSTEM a BARTH. S orientací na oblast outdoorového, lyžařského a snowboardového vybavení, ale i vybavení pro aktivně trávený volný čas představuje významného partnera pro úspěšné obchodníky se sportovním zbožím, servisy, sportovní kluby a svazy.
Level je obchodní společnost založená v roce 1992. V současné době má dva hlavní předměty podnikání. Prvním je velkoobchod se sportovním zbožím a distribucí výhradně zastoupených značek KJUS, POC a REWOOLUTION pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. Druhým je office coffee service, který pod ochrannou známkou Nápojová Ambulance poskytuje na celém území České republiky.
Diskuse
Diskuze k článku
opět neoznacená reklama
No dobře, když myslíš, tak tedy asi fakt platí verze a).
Pokud skutečně nejsi schopen roslišit neutrální sdělení (které vůbec nemusí být suché), od jednoznačně PR textu (což je v tomto případě krystalický příklad), tak jsme se alespoň dobrali nějakého resumé a tahle krátká diskuze měla nějaký smysl.
Hezký den
- Autor Jakub Havel
- Datum a čas 29.9.2014 10:37
opět neoznacená reklama
Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem zprávu sám editoval a připravil do vydání, můžu být konkrétní:
- značky, které jsou špičkou ve svém segmentu
Ony opravdu jsou špičkou ve svém segmentu.
- silná distribuce s komplexní nabídkou
Ono to tak opravdu je. Oproti mnohým jiným šudlalům, kteří se tady snaží víceméně na koleně prodávat různé značky ze světa, tak tahle distribuce je velká a profesinální.
- optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby
To souvisí s předchozí větou.
- vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón
Obchodní ředitel se netají se svými ambicemi. Prostě to tak říká. Do toho mu nemůžu (a samozřejmě ani nechci) mluvit.
- skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel
Viz předchozí věta.
- sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.
Viz předchozí věta.
Uznávám, není to suchý odstavec o sloučení dvou firem a ani kritické hodnocení jejich ekonomicko-spotřebitelko-distribuční činnosti. Ani jedno však nebylo cílem tohoto textu.
Sport Koncept dříve u nás inzeroval, především když zastupoval Schöffel, což už nedělá. Level u nás neinzeroval nikdy.
- Autor Kuba Turek
- Datum a čas 29.9.2014 10:03
opět neoznacená reklama
„Normální“ sdělení a užitečná informace by bylo: firmy A a B se sloučily, nová firma teď bude zastupovat ty a ty značky.
Ale formulace:
- značky, které jsou špičkou ve svém segmentu
- silná distribuce s komplexní nabídkou
- optimalizaci procesů, rychlou dostupnost zboží, ale i nové služby
- vzniká velmi silný hráč, který chce v nejbližších letech udávat tón
- skytnout naším zákazníkům a partnerům ještě větší výhody a lepší servis," říká obchodní ředitel
- sloučení silných hráčů logickým krokem na cestě za úspěchem.
To je zcela očividně reklamní sdělení a PR vycpávka. A není divu, když text dodal přímo ředitel PR agentury.
Slušná média, která chtějí být věrohodná, by takové texty bud’ nezveřejnila nebo jasně označila jako PR, inzerce apod.
Ty jsi tedy asi buď za a) naivně nerozpoznal, že Ti PR agentura podstrčila reklamní text. Pak jsi pro PR šíbry snadná kořist a jsi nevěrohodný v tom, že i u všech dalších příspěvků lze mít pochybnost, že v nich je skrytá reklama a něčí obchodní zájem. Nebo platí za b), že jsi si toho velmi dobře vědom, ale obchodní zájmy převážily (Sport Koncept inzeruje poměrně pravidelně, že?) a pak je to ještě horší, když to nejsi ochoten připustit a klameš tak své čtenáře zcela záměrně.
To myslím to nevěrohodností.
- Autor Jakub Havel
- Datum a čas 29.9.2014 09:22
opět neoznacená reklama
Zdravím Jakube! Co shledáváš skrytě reklamního na obyčejné "podnikovce"? Já to považuji za zprávu, že se sloučily dvě významné firmy do jednoho podniku a pro mnoho lidí je to užitečná informace.
Nevěrohodné? V čem nemáme pravdu?
- Autor Kuba Turek
- Datum a čas 26.9.2014 17:06
opět neoznacená reklama
Zcela nepokryte PR, aniž bych si všiml jakéhokoliv označení, že jde o reklamu! Další doklad o neverohodnosti zde publikovaných informací.
- Autor Jakub Havel
- Datum a čas 26.9.2014 16:58
Slovensko AKTUÁLNĚ 2024
Plechová střecha: ocel, hliník, měď, zinek
Může se hodit
Nejčtenější články
Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024
Turistický ruch v Jeseníkách čelí povodňové zkoušce
A recap of Cybathlon 2024: Seeing-eye canes and robotic guide dogs
Personalizace řízená AI: Klíč k moderní zábavě
Regiony
Kalendář akcí Zobrazit všechny akce
AKCE | KDE | INFO | KDY | ČAS |
---|---|---|---|---|
Touristik a Caravaning - veletrh | Německo, Lipsko | 20.-24.11. | 20.11. | |
Międzynarodowe Targi Turystyczne - veletrh | Polsko, Varšava | 21.-23.11. | 21.11. | |
Mezinárodní festival outdoorových filmů | Chvalkovice na Hané | 21.-23.11. | 21.11. | |
Mezinárodní festival outdoorových filmů | Frenštát pod Radhoštěm, kino | 21.-24.11. | 21.11. | |
Life - veletrh | Brno, Výstaviště | 22.-24.11. | 22.11. | |
Vertical Pro - veletrh | Německo, Friedrichshafen | 22.-23.11. | 22.11. | |
Mezinárodní festival alpinismu | Praha, International | 22.-24.11. | 22.11. | |
Halls & Walls - veletrh | Německo, Friedrichshafen | 22.-23.11. | 22.11. | |
Kolem světa | Praha, Clarion | 23.-24.11. Cestovatelský festival | 23.11. | |
Krampus show | Praha, Holešovice | 24.11. |
Diskuse
když hoří pod plechem | Lukas B., 21.11.2024 14:39, 5 příspěvků |
nasrat@hovno.ch | pikovoda, 21.11.2024 11:28, 5 příspěvků |
Ta informace o zedníkovi ... | Honza, 20.11.2024 23:57, 8 příspěvků |
plechovka pohoda | Honza, 20.11.2024 23:44, 5 příspěvků |
plechovka pohoda | Huze, 20.11.2024 16:28, 5 příspěvků |
Ta informace o zedníkovi ... | Kuba Turek, 19.11.2024 13:14, 8 příspěvků |
Ta informace o zedníkovi ... | Andy, 19.11.2024 12:55, 8 příspěvků |
Ta informace o zedníkovi ... | Michael Beranek, 19.11.2024 9:10, 8 příspěvků |
nasrat@hovno.ch | Lukas B., 19.11.2024 9:07, 5 příspěvků |
Ta informace o zedníkovi ... | Honza, 18.11.2024 18:45, 8 příspěvků |
Fórum Zobrazit všechny příspěvky
Podzimní školení Akademie... | Horydoly , 21.11.2024 16:23 |
Cestování v digitální éře | Horydoly , 21.11.2024 16:10 |
Regionální muzeum Mělník | Horydoly , 19.11.2024 18:24 |
Svatba | Horydoly , 18.11.2024 14:12 |
Litr balené vody obsahuje... | Horydoly Open, 6.11.2024 23:42 |
Podzim ve Velkých Karlovi... | Horydoly , 6.11.2024 2:28 |
Metropolitní trail Motols... | Horydoly , 1.11.2024 0:17 |
Das war der Cybathlon 2024 | Horydoly , 30.10.2024 23:53 |