DIGITEX a INTERKAMERA
Digitex je zaměřený zejména na oblast herní zábavy, Interkamera pak na segment spotřební elektroniky související se zobrazovací technikou. Digitex a Interkamera se v roce 2008 (společně s Invexem) uskutečnily na 18 550 m2 výstavní plochy a shlédlo je 55 569 návštěvníků.
SPORT LIFE
Veletrh se za dobu svého konání stal projektem s jasnou a pevnou pozicí ve střední a východní Evropě. Souběžně s veletrhem Sport Life se konají další tři veletržní projekty: Bike Brno, dále Boat Brno a Caravaning Brno. Tyto čtyři souběžně konané projekty nabídnou širokou a bohatou přehlídku vybavení pro sportovní aktivity všeho druhu a vytvoří místo plné zábavy a inspirace pro volný čas či aktivně strávenou dovolenou. Veletrh se v roce 2008 konal na 42 166 m2 výstavní plochy a přišlo se na něj podívat 43 224 návštěvníků.
Veletrh spotřební elektroniky a digitální zábavy Digitex a mezinárodní výstava fotografické techniky Interkamera mění termín konání.
V areálu brněnského Výstaviště proběhnou od 5. do 8. listopadu souběžně s veletrhem Sport Life.
Vystavovatelé souhlasili
Všechny pavilony v areálu Výstaviště budou v době konání zcela zaplněné. Díky atraktivnímu programu je očekávána masivní účast široké veřejnosti.
Radek Malý, ředitel projektu Digitex a Interkamera k uvedené změně říká: "Vzhledem k termínové blízkosti a společné cílové skupině se naskytla jedinečná příležitost uspořádat Digitex a Interkameru souběžně s veletrhem Sport Life. Jsem přesvědčen o tom, že tento krok je spojen s řadou pozitivních faktorů, které přinesou větší efekt jak návštěvníkům, tak i vystavovatelům."
Jeho slova potvrzují i vystavovatelé, bez jejichž souhlasného stanoviska by časový posun konání obou veletrhů nebyl možný.
Atraktivní podívaná v jeden čas a na jednom místě
Klíčový přínos změny termínu lze spatřit právě v souběžném konání veletrhů. V minulých letech byla oslovována oběma skupinami veletrhů v krátkém časovém úseku po sobě velmi podobná cílová skupina návštěvníků a spojení obou akcí do jednoho termínu má proto jasný cíl: nabídnout maximálně atraktivní podívanou zcela zaplněného Výstaviště, a to včetně nového pavilonu P.
Návštěvníci tak budou moci na jednom místě, v jednom čase a za jedno vstupné shlédnout skutečně velmi mnoho – od spotřební elektroniky přes digitální zábavu až po sportovní vybavení všeho druhu.
Prodejní charakter veletrhů
Vzhledem k tomu, že Digitex i Interkamera poprvé nabídnoudnou možnost přímého prodeje, je časový posun konání na samý začátek předvánočního nákupního období první listopadové dekády tím nejlepším důvodem pro posílení produktového sdělení vystavovatelů směrem k početné cílové skupině.
Sjednocení cenové hladiny za pronájem výstavní plochy na Digitexu a Interkameře s veletrhem Sport Life se zpětnou platností přináší zlevnění v průměru o více než 35 %, konkrétní výše závisí na velikosti pronajaté plochy.
Sport Life 2009 na HORYDOLY
Setkání v Zubří
Sport Life 2009 se blíží
Sport Life 2009 AKTUÁLNĚ