Web se vyplatí

Web se vyplatí
SDÍLEJ:
míní ředitel Reitspies
Jak na to Hannah Czech je akciovou společností, předsedou představenstva je Stanislav Krpejš, akcie společnosti jsou na doručitele. Firma byla založena v roce 1991. V roce 1993 se transformovala ze sdružení fyzických osob na Hannah Sport s. r. o. a v roce 2000 na akciovou společnost Hannah Czech a.s. Hannah vyrábí a prodává oblečení pod značkami Hannah (outdoor) a Redstone (lifestyle). Značku Hannah nesou také stany, spací pytle a další vybavení do přírody. Objem prodeje v roce 2002 byl na úrovni 500 miliónů korun, za rok 2003 firma očekává dvacetiprocentní nárůst.

Statisícová investice do internetu se vyplatí, je přesvědčený ředitel firmy Hannah Jan Reitspies. Jeden z největších českých výrobců Hannah, který se zabývá především oblečením pro pobyt v přírodě, neboli outdoorovým vybavením, změnil před dvěma měsíci své internetové stránky.

"Změna designu? To snad je čas od času základní slušností každého, kdo nějakou webovou stránku provozuje,“ říká k tomu ředitel společnosti Jan Reitspies.

Proč jste změnili design?

Pochopitelně nám jde o to, aby náš web byl atraktivní nejen designem, ale i obsahem. Snažili jsme se skloubit kvalitní design, maximální funkčnost a přehlednost s ohledem na maximální počet návštěvníků našeho webu. Obecně si na kvalitním designu (nejen webu) v oblasti propagace hodně zakládáme, chceme se líbit a zároveň chceme uspokojit, předat důležitou informaci. Platí to jak v komunikaci se zákazníkem, tak v tom, jaký produkt nabízíme. Design chápeme vždy jako jednu složku výsledku naší činnosti. Další složky jsou funkčnost, detailnost propracování a odhlédneme-li od propagace až k finálnímu produktu, tak je pochopitelně důležitá i kvalita materiálů.

Kolik to stálo?

Od začátku jsme chtěli vytvořit web na úplně jiném základě, než s jakým jsme pracovali do té doby. Požadovali jsme kvalitní informativní část, naprosto funkční, přehledný, rychlý a bezpečný elektronický obchod a zároveň možnost budoucího rozšíření o vnitropodnikový intranet. Taková věc není nejlevnější, nicméně jsme přesvědčení, že se nám tato investice v řádech statisíců vyplatí.

Dělali jste web sami nebo ho zpracovala nějaká externí firma?

Nové internetové stránky připravili naši specialisté ve spolupráci s Multimedia Atelier. Příprava nám zabrala šest měsíců, testovali jsme každý detail.

Proč máte na webu kromě prodejní sekce i další části, které s prodejem přímo nesouvisejí?

To je prosté. Aby náš zákazník byl spokojený s produktem, který si u nás koupí, musí před svojí investicí přesně vědět, co chce, pro jaké použití si například bundu kupuje a která je k tomu účelu nejvhodnější. Vyrábíme široké spektrum outdoorového vybavení a ač se snažíme o maximální přehlednost členění produktu do kategorií podle použití, stále cítíme, že je třeba ještě prohlubovat obecné znalosti u méně angažovaných zákazníků. Vyrábíme řadu špičkových věcí pro různé segmenty trhu a logicky z toho plyne, že špičková bunda určená například do extrémních polárních oblastí je naprosto nevhodná pro jízdu tramvají číslo 4 do práce a zpět. Pro tyto účely zde máme špičkovou bundu právě pro městské nošení. Chceme nenásilnou formou na tento fakt upozorňovat i na webu, což je pro tento účel jedinečné médium právě díky dvěma základním vlastnostem internetu - interaktivitou a multimediálností. Návštěvník webu si sám může určit formu a množství informací i tempo, jakým je bude přijímat i to, jestli tok informací bude jednosměrný, či naváže-li zpětnou vazbu s námi. To je prostě jedinečná věc. Další informační sekce máme i z toho důvodu, že chceme pobavit, přinášet novinky, zkrátka motivovat k opakované navštěvě naší adresy.

Co si od nového webu slibujete? Už se jeho nová podoba projevila na zájmu zákazníků?

Zpětné ohlasy máme a těší nás, že jsou veskrze velmi pozitivní. Náš web má v této fázi dvě základní funkce. 1) jedná se o další distribuční kanál v podobě e-shopu, který nám umožňuje poskytovat různé výhody našim zákazníkům, kteří preferují tento způsob nákupu, 2) jedná se o jedinečný komunikační kanál s funkcemi, o nichž jsem mluvil výše.

Provoz webu zajišťujete sami, nebo ho pro vás zajišťuje externí firma?

Na provozu webu spolupracují naši specialisté ve spolupráci s Multimedia Atelier. Je tomu tak proto, že pochopitelně někdo z firmy musí kompletovat podklady a dohlížet na faktickou správnost webu. Od externí firmy zase můžeme požadovat to nejkvalitnější technické zázemí, které by bylo neefektivní zajišťovat vnitrofiremně.

SDÍLEJ:

Diskuse

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

  • Captcha Image

Diskuze k článku

Celkem 0 příspěvků v diskuzi


Polabí AKTUÁLNĚ 2024

Polabí AKTUÁLNĚ 2024

PARDUBICE Rovinaté Polabí skrývá, poodhaluje a někdy dokonce nestydatě ukazuje svoji krásu. Přinášíme krátké zprávy z tohoto úrodného a zajímavého kraje.... celý článek

Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

registrovat

Podívejte se na inspiraci k cestování po Evropě.
Hledáte si ubytování v ČR nebo na Slovensku? Doporučujeme chaty a chalupy k pronájmu za nejlepší ceny. I levné ubytování si najdete na portálu MegaUbytko.cz.
CHORVATSKO 2024 levné ubytování v apartmánech a pokojích po celém Jadranu bez provize cestovkám.







Nejčtenější články

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024

Krkonoše AKTUÁLNĚ 2024

ŠPINDLERŮV MLÝN Přinášíme turistické novinky z Krkonoš - nejvyšších českých hor, národního parku a eldoráda outdoorových nadšenců.
Vítek prodal skiareál Crans Montana

Vítek prodal skiareál Crans Montana

Společnost CPI Property Group miliardáře Radovana Vítka prodala lyžařský resort Crans Montana ve Švýcarsku. Hrubá hodnota transakce je přes 100 milionů švýcarských franků (v přepočtu více než 2,5 miliardy českých
Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Jak umělá inteligence mění outdoorové aktivity a cestování?

Umělá inteligence mění svět outdoorových aktivit a cestování mnoha způsoby. Uvádíme inspirativní příklady.
Polabí AKTUÁLNĚ 2024

Polabí AKTUÁLNĚ 2024

PARDUBICE Rovinaté Polabí skrývá, poodhaluje a někdy dokonce nestydatě ukazuje svoji krásu. Přinášíme krátké zprávy z tohoto úrodného a zajímavého kraje.
Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

Půjčovny lodí a vodáckých potřeb v Česku a na Slovensku

AKTUALIZACE Největší seznam půjčoven lodí na českých a slovenských řekách. Přidáváme významné půjčovny v dalších vodácky atraktivních zemích. Půjčit si můžete kánoe, kajaky, rafty, nafukovací kánoe, nebo třeba pramice.

Kalendář akcí Zobrazit všechny akce

AKCE KDE INFO KDY ČAS
Zubačka - modelová sobota Tanvald Nostalgický vlak 3.8.
Bezdružické parní léto Bezdružice, nádraží 3.-4.8. Nostalgický vlak 3.8.
Hradní slavnost Pirkštejn 3.8.
Prague Pride Praha 5.-11.8. Festival homosexuálů 5.8.
Yachtfestival - veletrh Německo, Hamburg 6.-8.8. Lodě a čluny 6.8.
Hodokvas rytíře Kobylky Sovinec 10.-11.8. Středověký jarmark 10.8.
Polovníctvo a rybárstvo - veletrh Nitra, Agrokomplex 15.-18.8. 15.8.
Napoleonské dny Slavkov 16.-18.8. 16.8.
Země živitelka - veletrh České Budějovice, výstaviště 22.-27.8. 22.8.
Soumrak nad Sovincem Sovinec 24.-25.8. 24.8.

Diskuse

INU Honza, 19.7.2024 14:00, 8 příspěvků
Zajímavé novinky. Honza, 18.7.2024 10:05, 1 příspěvek
Nehody automobilistů s cy... Horydoly, 18.7.2024 9:37, 7 příspěvků
INU Honza, 17.7.2024 21:06, 1 příspěvek
anet anet, 17.7.2024 8:57, 2 příspěvky
INU Honza, 16.7.2024 19:49, 7 příspěvků
INU Honza, 15.7.2024 20:48, 1 příspěvek
Faberlic zkušenosti Denhid, 15.7.2024 0:45, 4 příspěvky
Nehody automobilistú s cy... Bretislav Polák, 14.7.2024 18:21, 7 příspěvků
Pro někoho jsou tyto fayal, 14.7.2024 13:44, 2 příspěvky

Fórum Zobrazit všechny příspěvky

Dovolená na vodě ve střed... Horydoly Open, 21.7.2024 2:16
Zpravodaj akcí ve střední... Horydoly Open, 21.7.2024 2:07
Opět bude vyprodáno Horydoly , 16.7.2024 12:52
Příroda jako lék Horydoly , 16.7.2024 2:25
Cestování zvyšuje rizikov... Horydoly , 11.7.2024 13:53
Parním vlakem Českým rájem Horydoly , 9.7.2024 23:09
Sex ve třech zažívá boom Horydoly , 27.6.2024 13:58
Barefoot pro volný čas Horydoly , 26.6.2024 12:38