"Číselné údaje jsou velmi slibné, outdoorový průmysl má velmi pozitivní náladu a my jsme měli velkou show," shrnul předseda European Outdoor Group, která veletrh zaštiťuje, David Udberg, a zároveň ředitel Lowe Alpine.
"Byl jsem ohromen, když jsem viděl, kolik výrobců bylo na veletrhu," řekl horolezec Reinhold Messner. "Škála produktů a služeb je dnes je prakticky nekonečná a trh stále roste."
"Nikdo si z našich klíčových zákazníků si nestěžuje na obtížnou hospodářskou situaci. Outdoorový byznys jde skvěle," uvedl ředitel batohářské firmy Deuter Bernd Kullmann.
Šedesát procent odborných návštěvníků přicestovalo do Friedrichshafenu ze zahraničí. Při tom 98 % všech návštěvníků soudí, že výhled sportovního odvětví je buď zlepšení nebo stabilní stav.
Co kdo řekl o veletrhu Outdoor Friedrichshafen 2010
Rolf G. Schmid, Mammut:
Počet návštěvníků na našem stánku byl velmi vysoký a předčil naše očekávání, zejména první dva dny.
Rolf Reinschmidt, Adidas:
Outdoor je pro nás ideální platformou, jak ukázat náš nový směr na specializované outdoorové sporty. Stejně jako v roce 2009 jsme byli i letos spokojeni a těšíme se na spolupráci v budoucnu.
Tom Ryll, Eagle Creek:
Veletrh byl pro nás nesmírně úspěšný především první dva dny. Kvalita návštěvníků byla na vysoké úrovni a zároveň velmi mezinárodní.
Antje von Dewitz, Vaude:
Diíře našich zaměstnanců byly plné zejména v průběhu prvních dvou dnů. Pozorovali jsme, že ekologie byla velkým tématem v tomto roce.
Robert Pollhammer, Montane:
Měli jsme velmi úspěšný veletrh a jsme velmi spokojeni s objemem návštěvníků na našem stánku. Naše strategie zaměřená na nízkou hmotnost a funkčnost výrobků funguje perfektně také tady v Německu.
Joe Mc Swiney, Cascade Designs:
Veletrh byl pro nás velmi úspěšný. Trh se zdá být zdravý. Líbí se nám Friedrichshafen kvůli dobré pracovní atmosféře.
Topher Gaylord, Mountain Hardwear:
Veletrh byl velmi dobře organizován a Friedrichshafen je dobré místo. Chtělo by to ale lepší odvod tepla. Letos tady bylo brutální vedro.
Tim Butcher, Smartwool:
Měli jsme velmi silnou expozici.
Peter Askulv, Klättermusen:
Nejzajímavější trend v dnešním outdoorovém sektoru je způsob, jakým odvětví pracuje společně, na mnoha úrovních, k řešení problémů, kterým čelí otázkám týkajících se životního prostředí a udržitelného rozvoje. To znamená, že spolupráce a komunikace na rozdíl od konkurence se zvyšuje. To je velmi pozitivní pro životní prostředí, ale také pro atmosféru a radost z práce.
Ingola Metz, Jack Wolfskin:
Naše produktové inovace byly velmi dobře přijaty. Veletrh byl pro nás úspěchem.
Jörg Helfrich, Slackline Tools:
Na veletrhu Outdoor byl obrovský mediální zájem o náš sport, slackline i highline.