Michaela Severová si bere na pomoc politiku a chce další peníze
"Plánujeme osvětovou kampaň také mezi poslanci a senátory. Na přátelské akci v Senátu chceme založit Klub UNESCO. Tímto krokem hodláme zahájit získávání lidí – milovníků památek. Členy Klubu budeme pravidelně informovat o nejrůznějších akcích, které se odehrávají na památkách UNESCO. Připravovat budeme také zajímavé bonusy v podobě například volných vstupů, víkendových pobytů apod. V souvislosti s Klubem a rozvojem sociálních sítí založíme na Facebooku stránky UNESCO, které propojíme s webem Unesco-czech. Pokud získáme potřebnou finanční dotaci, rádi bychom webovské stránky doplnili o novou fotogalerii pro zaregistrované odborníky, kde budou k dispozici upravené fotografie v kvalitě pro tisk. S ohledem na výjimečná výročí plánujeme připravit příležitostné pamětní razítko, turistickou známku a korespondenční lístky s přítiskem. Stranou nenecháme ani budoucí potenciální návštěvníky památek UNESCO. V případě získání dotace jsme připraveni zorganizovat soutěž pro žáky a studenty a připravit metodickou pomoc pro učitele základních škol na téma Co je to UNESCO. Ve spolupráci s ministerstvem pro místní rozvoj připravujeme odborný seminář."
Českou republiku propagují úředníci skrze památky UNESCO. Na cestování po Česku budou od června do září lákat turisty z tuzemska i zahraničí.
Unikátní (?) země s proslulými (?) památkami
Kromě České republiky a příhraničí poběží kampaň v Německu, Francii a Itálii. Zaměří se především na páry, rodiny s dětmi a bonitní konzumenty vyhledávající prémiové produkty.
V rámci domácího cestovního ruchu bude pracovat s prvky patriotismu. Představí dvanáct památek jako esenci kulturního dědictví předaného předky. V zahraničí bude kampaň ukazovat Českou republiku jako unikátní zemi se světově proslulými památkami.
Parazitujeme na UNESCO
"Od propojení značek Česká republika a UNESCO si slibujeme posílení prestiže a pozitivního vnímání destinační značky České republiky.
Kampaň bude postavená především na online marketingových nástrojích. Její
součástí budou ale také televizní spoty, marketingové eventy a propagace v tištěných i elektronických médiích. Hlavní kampaň poběží od června do září, s tématem bude ale agentura CzechTourism pracovat po celý rok.
Od dubna do června poběží televizní třináctidílný dokumentární cyklus v
zahraničí, v Evropě i na vzdálených trzích. Shlédnout by jej mělo minimálně 6 milionů diváků.
Parazitujeme na opravdu slavných památkách
"Rok 2012 bude pro památky UNESCO v Česku velká sláva. Zároveň se slaví 40. výročí od podpisu Úmluvy o ochraně světového kulturního a přírodního dědictví. V
Česku to bude zíroveň 20 let od zápisu prvních tří českých památek na seznam UNESCO," připomíná ředitelka svazku obcí České dědictví UNESCO Michaela Severová. Před dvaceti lety byla zapsána historická jádra Prahy, Českého Krumlova a Telče.
"Představení všech dvanácti aktuálních českých památek UNESCO chceme provést ve srovnávacím stylu v duchu hesla - V takové společnosti máme tu čest být - a pokusíme se nalézt ve světě slohově podobné stavby, které jsou v širokém povědomí potencionálních návštěvníků a představíme je jako svoje známější kolegy," plánuje Michaela Severová.